معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

اقتدار امروز ایران اسلامی در دنیا منحصربه‌فرد است

امیر «قربانی» با اشاره به ظرفیت‌ و‌ توانمندی‌های امروز ایران اسلامی، گفت: امروز در زمانی قرار داریم که اقتدار ایران در دنیا منحصربه‌فرد است.
کد خبر: ۶۷۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ - 18July 2024

اقتدار امروز ایران اسلامی در دنیا منحصربه‌فرد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ «یوسف قربانی» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درمراسم تودیع و معارفه ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری و فرمانده گروه۵۵ توپخانه نزاجا، اظهار داشت: امروز در زمانی قرار داریم که اقتدار ایران در دنیا منحصربه‌فرد است و این موضوع را مرهون قیام عاشورا هستیم تا جایی که انقلاب اسلامی به‌رغم تهدیدات دشمنان، طی چهار دهه گذشته روزبه‌روز قدرتمندتر شد و هیمنه استکبار جهانی را فروریخت.

وی ادامه داد: امروز در دنیا بدون محاسبه قدرت جمهوری اسلامی هیچ دکترین سیاسی و امنیتی تنظیم نمی‌شود، طی روزهای گذشته شاهد یک بی‌ثباتی امنیتی در آمریکا بودیم در حالی که به برکت عاشورا ایران در امنیت کامل وجود دارد.

امیر قربانی بیان داشت: ۴۵ سال تحریم نظام جمهوری اسلامی موجب تقویت سامانه‌های نظامی ایران شد، در عملیات وعده صادق به‌رغم پدافندهای پیشرفته رژیم صهیونیستی، شاهد عملیات غرورآفرین و مؤثر بودیم. امروز واقعیت این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ذوب در ولایت هستند و پای انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار