فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

اقتدار نیرو‌های مسلح مرهون حمایت مردم و تلاش جهادی رزمندگان کشورمان است

امیرسرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی معنویت و اخلاص در پادگان‌های ارتش موج می‌زند گفت: ارتش با تأسی از سیره امام حسین (ع) شهدای بسیاری را تقدیم این سرزمین کرده است.
کد خبر: ۶۷۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ - 18July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عصر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان گروه واکنش سریع شهید ستاری این نیرو ضمن گرامیداشت ایام سوگواری امام حسین (ع) و ابراز خرسندی از حضور پر شور خانواده کارکنان این نیرو در هیات مذهبی اظهار داشت: اقتدار نیرو‌های مسلح مرهون حمایت مردم و تلاش جهادی رزمندگان کشورمان است؛ هموطنانمان با حضور پر شور در عرصه‌های مختلف، انسجام، وحدت و همبستگی ملت ایران را به جهانیان به اثبات رساندند.

به برکت انقلاب اسلامی معنویت و اخلاص در پادگان‌های ارتش موج می‌زند/ اقتدار نیرو‌های مسلح مرهون حمایت مردم و تلاش جهادی رزمندگان کشورمان است

وی با بیان اینکه هیچ توطئه، نقشه شوم و اختلاف افکنی نمی‌تواند ملت ایران را از مسیر دینداری و عشق به اهل بیت باز دارد، افزود: امروز شاهد هستیم ندای آزادی، مبارزه با ظلم و ستم و احیای حق در سرتاسر جهان پر فروغ شده و ملل مسلمان تا نابودی ایادی ظلم و حرکت در مسیر حق و حقیقت باز نمی‌ایستند و عزم خود را مصمم‌تر از قبل جزم می‌کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی معنویت و اخلاص در پادگان‌های ارتش موج می‌زند گفت: ارتش با تأسی از سیره امام حسین (ع) شهدای بسیاری را تقدیم این سرزمین کرده است.

وی یادآور شد: ارتش در کنار ملت است و امنیت و آرامش هموطنانمان اولویت اصلی و حائز اهمیتی است که با تلاش و کوشش شبانه روزی رزمندگان کشورمان در تمامی عرصه‌ها به منصه ظهور پیوسته است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در خاتمه از میزان آمادگی دفاعی نیروی انسانی و تجهیزات این یگان راهبردی و عملیاتی بازدید کرد.

انتهای پیام/ 231

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار