رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا مطرح کرد؛

دریافت «بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب» ترفند تازه مجرمان سایبری

سرهنگ پاشایی نسبت به ترفند تازه مجرمان سایبری با عنوان دریافت بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب هشدار داد.
کد خبر: ۶۷۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ - 18July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سرهنگ «رامین پاشایی» رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا اظهار داشت: مجرمان سایبری این بار با ترفند دریافت بسته معیشتی رئیس‌جمهور منتخب مترصد کلاهبرداری از هموطنان با ارسال پیامک حاوی لینک‌های آلوده هستند.

دریافت «بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب» ترفند تازه مجرمان سایبری

وی گفت: بر اساس رصد‌های صورت‌گرفته در فضای مجازی و شکواییه‌های قضایی واصله به پلیس فتا و گزارشات مردمی متعدد دریافتی مشخص شد که مجرمان سایبری این بار با ترفند دریافت بسته معیشتی رئیس‌جمهور منتخب مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند و در همین راستا نیز اقدام به ارسال پیامک حاوی لینک‌های آلوده برای کاربران کرده‌اند.

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه ارسال لینک‌های آلوده با عناوین مختلف یکی از ترفند‌های مجرمان سایبری است، خاطرنشان کرد: این افراد همواره امنیت مالی و داده هموطنان را تهدید می‌کنند و بار‌ها و بار‌ها در ارتباط با این موضوع هشدار‌های لازم به هموطنان داده شده است. خوشبختانه در ارتباط با این ترفند نیز تعداد زیادی گزارشات مردمی را از طریق سر شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا دریافت کردیم که هموطنان این فرآیند مجرمانه را به پلیس فتا گزارش کردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار