جانشین فرمانده کل انتظامی کشور مطرح کرد؛

پیش‌بینی سازمان رزم مناسب برای هر مأموریت / لزوم آموزش بیشتر در انجام مأموریت‌ها

سردار رضایی بر لزوم توسعه اشراف اطلاعاتی تاکید کرد و گفت: در میدان‌های عملیاتی براساس تهدیدات پیش رو، سازمان رزم مناسب پیش‌بینی شود.
کد خبر: ۶۷۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 18July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: از خداوند توفیق می‌خواهیم که بتوانیم از فیوضات و توسلات این ماه و این فرصت ولایی که داریم استفاده کنیم و عاشورایی باشیم و عاشورایی زندگی کنیم و عاشورایی خدمت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توسعه اشراف اطلاعاتی در فضای مجازی و حقیقی، بر ضرورت تقویت گشت‌های پلیس بر مبنای تدابیر ابلاغی در صحنه‌های عملیاتی ماموریت‌ها تاکید کرد و گفت: باید تناسب بین مأموریت‌ها و تیم اعزامی باشد و سازمان رزم مناسب بفرستیم تا در انجام مأموریت‌ها آسیب نبینیم.

پیش بینی سازمان رزم مناسب برای هر مأموریت / لزوم آموزش بیشتر در انجام مأموریت‌ها

سردار رضایی در ادامه افزود: آموزش در سرجمع همه موضوعات بوده و باید در همه مراحل چه حین خدمت و چه در دفاع از مقر و چه در بحث ایست و بازرسی ها، مورد توجه قرار داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش برای رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در خصوص دانستنی‌های حقوق قضائی، نظامی، گشت انتظامی و ... باید همواره انجام شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بیان داشت: مدیریت کتاب نظام جامع سال انجام شده و در اختیار فرماندهی انتظامی استان‌ها قرار داده می‌شود که بایستی هر استان بومی سازی و بر اساس آن اقدام کند و درخصوص آماده باش‌ها نیز هرچه تمرین بیشتر باشد، میزان آمادگی افزایش خواهد یافت.

وی در پایان به انضباط کاری اشاره کرد و گفت: در انجام مأموریت‌ها نیز باید انضباط باشد و عملیاتی عمل کنیم و آماده باشیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار