مدیر کل صدا و سیمای استان مازندران:

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز مازندران با رویکرد اجلاسیه شهدای استان در دستور کار است

«ابراهیمی کیاپی» گفت: برنامه‌های صدا و سیمای مرکز مازندران در سالجاری با رویکرد اجلاسیه ۱۴ هزار و  ۵۰۰ شهید استان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۷۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ - 18July 2024

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز مازندران با رویکرد اجلاسیه شهدای استان در دستور کار قرار گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «هادی ابراهیمی کیاپی» مدیر کل صدا و سیمای استان مازندران امروز در جلسه با سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر ترویج و نشر آثار و سیره شهدا و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: برنامه‌های صدا و سیمای مرکز مازندران در سالجاری با رویکرد اجلاسیه ۱۴ هزار و  ۵۰۰ شهید استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اوج برنامه‌های صدا و سیما را در بزرگداشت هفته دفاع مقدس شاهد خواهیم بود، از معرفی چهره‌های ماندگار حوزه دفاع مقدس از صدا و سیمای مرکز استان خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه لازم است اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران لیست افراد را به ما تحویل دهد.

ابراهیمی کیاپی گفت: آمادگی کامل در حوزه تدوین کتاب عملکردی صدا و سیما در دفاع مقدس و همچنین دانشنامه استانی دفاع مقدس، پوشش مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام و معرفی خانواده‌های شهدا را داریم.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه فیلمنامه شهید بصیر تدوین و آماده تولید است، گفت: در این زمینه نیازمند حمایت مالی هستیم.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از درخشش صدا و سیمای مازندران در سومین جشنواره تولیدات هنری «فانوس»، از حمایت این سازمان از تولیدات حوزه دفاع مقدس برای حضور در چهارمین جشنواره استانی تولیدات هنری «فانوس» که سالجاری برگزار می‌شود، خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار