فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

یادواره ۱۵۰۰ شهید تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

سردار «حکمتیان راز» از برگزاری یادواره بیش از هزارو ۵۰۰ شهید تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ - 18July 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتی‍پ دوم پاسدار «حسن حکمتیان راز» فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای گردان امام حسن (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با بیان اینکه شهدا با ریختن خون خودشان درخت انقلاب را آبیاری کردند و جهاد اکبر و اصغر را با هم انجام دادند، اظهار داشت: شهدای والامقام از سیم خاردار‌های درون خود عبور کردند تا بتوانند از سیم خاردار‌های دشمن عبور کنند.
 
سردار حکمتیان راز افزود: رزمندگان رفتند که برنگردند، اما الطاف خدا بر این بود برگردید و ما از الطاف و تجاربتان استفاده کنیم، و برای ایران عزیز و فرزندان این مرز و بوم در تولید علم، پرتاپ ماهواره صدر دنیا، حریم همه حرم‌ها، امید همه مظلومان و خار چشم ظالمان باشیم.
 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تیپ ۴۸ فتح ماحصل همه رشادت ها، پایندی‌ها و دلاورمردی‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس است و بعد از دفاع مقدس در جنوب غرب، شمال غرب و جنوب شرق در حال آفند و پدافند با گروه‌های تروریستی، اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان موادمخدر است.
 
یادواره ۱۵۰۰ شهید تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
 
این مسئول بیان کرد: این تیپ فدایی مردم است و افتخار مرزبانی و مرزداری در جنوب غرب جنوب شرق و شمال غرب را دارد و ۴۳ هزار رزمنده استان متعلق به تیپ سرافراز ۴۸ فتح است.
 
وی به دیگر خدمات این تیپ اشاره کرد و گفت: در تمامی بحران‌ها اعم از سیل، زلزله، ویروس کرونا، سازندگی، آتش سوزی، جهاد علمی، جهادفرهنگی و ... حضوری فعال داشته و به صورت شبانه روزی پای نظام و انقلاب ایستاده است. 
 
سردار حکمتیان راز عنوان کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد این تیپ در همه اجلاسیه‌ها و یادواره‌های شهدا پای ثابت بوده و در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، این تیپ در همه اجلاسیه‌ها پایه ثابت بوده و تاکنون یادواره‌های گردان حضرت رسول، امام علی، امام حسین، حضرت زهرا و امروز گردان امام حسن مجتبی (ع) برگزار شده است
 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به رزمایش فصل شیدایی در استان اشاره کرد و تصریح کرد: این رزمایش فرهنگی گسترده که به مدت دو ماه تلاش شبانه روزی آماده شده است، با حضور هنرمندانی از پایتخت و استان در کنار رود بشار از مردادماه به مدت ۱۵ شب برگزار می‌شود.
 
این مسئول از برگزاری یادواره ۱۵۲۱ شهید تیپ ۴۸ فتح استان خبر داد و ادامه داد: این اجلاسیه قبل از اجلاسیه نهایی شهدا برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها