در وصیت نامه شهید حیدری آمده است:

امام را تنها نگذارید

شهید «حیدر کاظمی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: امام را تنها نگذارید، زیرا او بزرگ‌ترین هدیه الهی یعنی انقلاب اسلامی و استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آورد
کد خبر: ۶۷۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴ - 18July 2024

امام را تنها نگذاریدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از لرستان، شهید «حیدر کاظمی» در سال ۴۷ در شهرستان دلفان به دنیا آمد. با وجود سن پائین به عشق شهادت در راه خدا به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت. وی پس از مدت‌ها نبرد جانانه علیه مزدوران بعثی در تاریخ هفتم شهریور ۶۲ در حالی که فقط ۱۵ سال از عمر مبارکش می‌گذشت در بانه بر اثر اصابت مستقیم گلوله و ترکش به لقاءالله پیوست.

شدت جراحات این شهید به حدی بود که هنگام درگیری با اقتدا به سقای دشت نینوا دست مبارکش قطع شد.

دست این شهید در منطقه بر جای ماند تا اینکه پس از مدتی به پیکرشان ملحق گردید و در جوار شهدای سرافراز دلفان در خاک آرمید.

 وصیت‌نامه شهید:

اینجانب حیدر کاظمی فرزند اسفندیار ساکن شهرستان نورآباد با کمال هوشیاری و بیداری و آگاهی برای رضای خداوند به جبهه آمده‌ام و طبق آئین و سنت مسلمانی بر خود واجب می‌دانم که چند جمله وصیت را بنویسم. شاید مورد توجه قرار گیرد.

ابتدا چند کلامی در مورد خودم می‌گویم که بنده، چون در سن نوجوانی و جوانی هستم و اهل هیچ معامله و تجارتی نبوده‌ام نه به کسی بدهکارم و نه از کسی طلبکارم. از پدر و مادرم طلب بخشش و عفو دارم. به پدر و مادر و برادران بزرگ‌ترم سفارش می‌کنم که خواهران و برادران کوچک‌ترم را خوب و صحیح تربیت کنید و آنها را با اخلاق اسلامی تحویل جامعه دهید. برادرانم و خواهرانم را آنچنان تربیت کنید که در آینده خدمتگزار این مملکت اسلامی باشند و در راه حفظ دستاورد‌های آن قدم بردارند.

برادران و خواهران محترم امام را تنها نگذارید، زیرا او بزرگ‌ترین هدیه الهی یعنی انقلاب اسلامی و استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آورد و امام خمینی بود که ما را از زیر دست استبداد نجات داد و همیشه و در همه حال برای سلامتی این قلب تپنده امت دعا کنید. سعی داشته باشید اسلام را زنده نگه داشته و در راه حفظ سرزمین اسلامیتان بکوشید.‌ای برادران و خواهران و مردم سلحشور جهاد را از یاد مبرید و گوش به فرمان رهبر باشید و رهنمود‌های پیامبرگونه را به گوش و جان بشنوید. امید است همه کسانی که این وصیت‌نامه مرا می‌خوانند به آن توجه فرمایند، زیرا اگر در این جنگ تمام عیار که کل کفر در مقابل تمام اسلام است، شکست بخوریم تا ابد پشیمان می‌شویم؛ و دوباره زیر چکمه استعمار و استبداد باید برویم و اگر پرچم مقدس اسلامی را از دست بدهیم باید زیر بیرق کفر زندگی کنیم.

شهادت در راه خدا بهتر از مرگ و زندگی ذلت بار است. اینجانب الان که در سرزمین کردستان هستم هم با دشمنان خارجی درگیر هستم و هم با منافقین کوردل که به قول امام منافقین از کفار بدتراند و از شما می‌خواهم که هیچوقت به افراد منافق و دو رو اطمینان نکنید، زیرا هر موقع فرصت کنند شما را از زمین می‌برند.

در پایان از همه اقوام و ملت شریف ایران به‌ویژه دوستان و همشهریان عزیز می‌خواهم که پشت جبهه‌ها را گرم نگهدارید و از تبلیغات دشمن نهراسید، زیرا خدا با ملت و راه شهدا و دوران امام خمینی را با گام‌های استوار بپیمائید و گوش به فرمان معلم و مراد و راهنمای خود باشید.

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار