امام جمعه اهواز:

نخستین ماموریت هر دولتی خدمت به مردم است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه امید بخشی است چرا که اگر جامعه‌ای دچار ناامیدی شود پیشرفت نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳ - 19July 2024

نخستین ماموریت هر دولتی خدمت به مردم استبه گزارش دفاعپرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد» امام جمعه اهواز در خطبه‌های نمازجمعه امروز در محل مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: ۶ نفر از تکنسین‌های نیروگاه رامین با ایثار و فداکاری از قطعی برق شبکه استانی و کشوری به دلیل نقص فنی که پیش آمده بود جلوگیری کردند.

وی با تاکید بر امید آفرینی در جامعه گفت: یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه امید بخشی است چرا که اگر جامعه‌ای دچار ناامیدی شود پیشرفت نخواهد کرد.

امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود با تاکید بر همدلی اقشار مختلف مردم با هر گرایش و سلیقه‌ای افزود: نخستین ماموریت هر دولتی خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: عدم تبعیض در خدمات‌رسانی به مردم و شریک کردن مردم در اداره کشور از دیگر اقداماتی است که هر دولتی باید مدنظر قرار گیرد.

وی همچنین با ابراز گله‌مندی از قطعی و یا افت فشار آب در برخی مناطق استان تصریح کرد: متاسفانه با وجود اقدامات خوبی که از سوی دولت سیزدهم برای آبرسانی در استان انجام شد اما همچنان برخی روستاها و مناطقی از خوزستان وجود دارند که با کمبود آب روبرو هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار