مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سمنان خبر داد؛

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور غرب کشور از استان سمنان

«سمندی» گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،کاروان‌های زائران راهیان نور غرب کشور از استان سمنان به مقصد یادمان عملیات مرصاد از سوم مرداد ماه سال جاری اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۶۷۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹ - 19July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، ابراهیم سمندی» مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان از آغاز اعزام راهیان نور غرب کشور از استان سمنان از سوم مرداد خبر داد و اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کاروان‌های زائران راهیان نور غرب کشور از استان سمنان به مقصد یادمان عملیات مرصاد از سوم مرداد ماه سال جاری اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد در پنجم مرداد، افزود: عملیات مرصاد برگ زرینی از افتخارات مردم ولایت مدار استان سمنان است و رهبر معظم انقلاب در اهمیت این عملیات فرمودند تیپ ۱۲ قائم (عج) در عملیات مرصاد مهمترین نقش را ایفا کرد، شنیدم که نقش تیپ ۱۲ قائم (عج) در عملیات مرصاد آنچنان بود که اگر نبود، دشمن ممکن بود تا کرمانشاه پیش بیاید. آن که ایستاد، تیپ قائم بود.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان با بیان اینکه مقصد نهایی این سفر استان‌های کرمانشاه و کردستان است، تصریح کرد: علاوه بر اردوی زیارتی و حضور در یادمان های دفاع مقدس، اردوی سیاحتی نیز در این برنامه ها پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در این اردو، زائران از یادمان‌های بازی  دراز، مطلع الفجر، مرصاد، باشگاه افسران سنندج و بانه بازدید خواهند کرد.

سمندی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق مراجعه به اردویی سپاه های هر یک از شهرستان های استان اقدام کنند.

گفتنی است، عملیات مرصاد در پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ در مقابله با هجوم منافقین کوردل در منطقه مرزی غرب کشور به وقوع پیوست که با ایستادگی، دلاوری و رشادت رزمندگان اسلام و تیپ سرافراز ۱۲ قائم (عج) استان سمنان، این عملیات به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها