یادواره شهدای تخریبچی مدافع حرم کشور در قم برگزار شد

چهارمین یادواره شهدای تخریبچی مدافع حرم کشور با حضور خانواده‌های معظم شهیدان در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴ - 19July 2024

یادواره شهدای تخریبچی مدافع حرم کشور در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت ششمین سالگرد شهادت شهید ابراهیم رشید فرمانده تخریب در سوریه و چهارمین شهدای تخریبچی مدافع حرم، همزمان با شام شهادت امام زین العبدین (ع) در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

در این مراسم، سردار حسین کاجی از راویان و فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس خاطراتی را از شهید محمدرضا شفیعی و جریان سالم ماندن پیکرش بعد از ۱۶ سال در عراق و نیز شهید ابراهیمی از شهدای نظنز و معروف به شهید اعدامی بازگو کرد.

رامین سائلی از خوانندگان کشور نیز دو قطعه سرود اجرا کرد و زوج هنری گروه رادمنش نیز با اجرای نمایشی، جریان شهادت شهید ابراهیم رشید در سوریه را بازگو کردند؛ قرائت دلنوشته قرآنی نیز بخشی از این مراسم بود.

در مراسم فوق دو کلیپ از شهدای مدافع حرم به نمایش در آمد؛ همچنین تندیس فرمانده شهید مدافع حرم «ابراهیم رشید» اثر علی عباسی بازنشسته نیروی انتظامی و از هنرمندان تجسمی با حضور نرجس نیازمند عضو شورای اسلامی شهر قم و مسئولانی از فراجا، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم رونمایی شد.

در پایان، خانواده‌های شهدای تخریبچی مدافع حرم به نام‌های شهیدان والامقام مهدی غلمانی، رحمان بهرامی، علی زاده اکبر، مهران عزیزانی، محسن فانوسی، مصطفی خلیلی، علی سعد، ابراهیم رشید و مهدی طهماسبی با تقدیم هدایایی تجلیل شدند.

پنجم تیرماه جاری مصادف با عید سعید غدیر نیز نخستین یادواره سه شهید تخریبچی مدافع حرم استان قم در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار