امام‌جمعه ایوان:

وحدت امری حیاتی برای کشور است

حجت‌الاسلام «حیدری» گفت:در این شرائط مهمترین مساله مسئله وحدت می‌باشد همیشه وحدت و انسجام ملی برای کشور ضروری و حیاتی بوده و امروز ضروری‌تر است.
کد خبر: ۶۷۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ - 19July 2024
وحدت امری حیاتی برای کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «علی حیدری» امام جمعه شهرستان ایوان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهارداشت:بعد از رخداد بسیار تلخ و هولناک عاشورا رسالت بزرگ و نقش آفرینی زینب کبری و امام سجاد ع برای تداوم مبارزه و مقاومت و ایستادگی و بدوش گرفتن مسولیتی سنگین برای حفط و بقای دستاورد‌های عاشورا آغاز می‌شود. 
 
 وی افزود:آمریکا به دلیل ناکامی هایش در جهان و به دلیل مشکلات اقتصادی اش که عدد بین ۳۵ هزار تا ۸۰ هزار ملیارد اعلام شده است به دنبال جنگ افروزی و گسترش جنگ در جهان است رژیم صهیونیستی در همان روز‌های اول جنگ غزه شکست خورد و کارش تمام شد و آمریکا به کمک او آمد آنکه شریک جرم اصلی رژیم صهیونیستی در غزه است و با دستان این رژیم ۹ ماه است جنایت می‌کند و مردم غزه را آماج حملات وحشیانه قرار داده است.
 
حجت‌الاسلام «حیدری» بیان کرد:آمریکا در صدد ادامه و تشدید جنگ اکراین و بر افروختن آتش جنگ در لبنان و گسترش جنگ در منطقه است، اما باید بداند غزه طومار حیات اسراییل را جمع می‌کند.
 
 خطیب نماز جمعه ایوان بیان کرد:در این شرائط مهمترین مساله مسئله وحدت می‌باشد همیشه وحدت و انسجام ملی برای کشور ضروری بوده و امروز ضروری‌تر است.
 
 حجت‌الاسلام «حیدری» افزود:مسولان دولت جدید قبل از هر چبز باید رهنمود‌های مقام معظم رهبری را مد نظر خود قرار دهند که این رهنمود‌ها کلید و راهکار‌های اصلی و مهم حل مشکلات کشور است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها