مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

متولیان فرهنگ دفاع مقدس باید در همه حوزه‌ها پیشقدم باشند

سردار مرادحاجتی گفت: با توجه به وضعیت گرمای شدید در خوزستان و بسیاری نقاط کشور و برای حفظ و پایداری انرژی برق ضرورت دارد که همه نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌ها که برق زیادی نیز مصرف می‌کنند در راستای همراهی با فرهنگ سازی در این خصوص و رفاه حال مردم، نسبت به اجرای امور بازدارنده اقدام کنند.
کد خبر: ۶۷۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ - 20July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور دستوری خواهان قطع برق تمام لامپ‌های اضافه در ساختمان مرکزی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان شد.

وی در این خصوص اظهار داشت: اساس کار فرهنگی را باید از خود شروع کرد. با توجه به وضعیت گرمای شدید در خوزستان و بسیاری نقاط کشور و برای حفظ و پایداری انرژی برق ضرورت دارد که همه نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌ها که برق زیادی نیز مصرف می‌کنند در راستای همراهی با فرهنگ سازی در این خصوص و رفاه حال مردم، نسبت به اجرای امور بازدارنده اقدام کنند.

متولیان فرهنگ دفاع مقدس باید در همه حوزه‌ها پیشقدم باشند

سردار مرادحاجتی با اشاره به این که متولیان فرهنگ دفاع مقدس باید در همه حوزه‌ها پیشقدم باشند، گفت: تصاویر اخیر منتشر شده از نیروگاه برق رامین در اهواز نشان داد که تولید برق در چه شرایط سختی میسر می‌شود لذا ضرورت دارد که به پاس ایثارگری همه کسانی که برای رفاه حال مردم تلاش و ایثار می‌کنند ما هم نسبت به رعایت در مصرف برق بیشترین حساسیت‌ها را داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: فرهنگ دفاع مقدس تنها اشاعه مبارزه و جهاد نیست بلکه یادآوری و آموزش نسل‌ها برای آموختن حضور با کیفیت در همه عرصه‌ها و سنگرها با حداقل‌های موجود است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها