معرفی کتاب؛

«افلاکیان تیپ خوبان»

کتاب «افلاکیان تیپ خوبان» مجموعه‌ای است به نویسندگی «سید عبدالنبی محمودی اصل» که توسط انتشارات «معتبر» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به چاپ رسیده است.  
کد خبر: ۶۷۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ - 20July 2024

«افلاکیان تیپ خوبان»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، کتاب «افلاکیان تیپ خوبان» مجموعه‌ای است به نویسندگی «سید عبدالنبی محمودی اصل» که توسط انتشارات «معتبر» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به چاپ رسیده است.  

تدوین و ویراستاری این کتاب که به زندگی و وصیت نامه شهدای تیپ نیرو مخصوص 15 امام حسن (ع) شهرستان رامهرمز و حومه پرداخته توسط «مصطفی سوارنژاد» و طرح جلد آن توسط «زهرا برادران» انجام گرفته است. این اثر در 133 صفحه و به قیمت 110 هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

در بخشی از این کتاب آمده است؛

از موقعی که خودم را شناختم و خود را یک مسلمان حس کردم سعی من این بود که در تمام کارهایم رضای خداوند تبارک و تعالی در نظرم باشد و کلا هدفم خشنودی خدا و امام زمان (عج) بوده است.

تصمیم گرفتم در کنار جهاد اکبر به جهاد اصغر کشور ادامه د هم و به طور مسلم کشته شدن در راه خدا چیزی نیست که یک مسلمان از آن بیم داشته باشد بلکه آن را سعادت می‌داند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها