مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی خبر داد؛

بهسازی ۱۴۰۰ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در خراسان رضوی

حسین‌پور با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۰۰ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در خراسان رضوی بهسازی شدند، گفت: در سال جاری برای اين طرح ۱۶۷۰ مدرسه هدفگذاری شده است.
کد خبر: ۶۷۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸ - 20July 2024

بهسازی ۱۴۰۰ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «جاسم حسین‌پور» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح شهید عجمیان که امروز در آموزش و پرورش رضویه برگزار شد با بیان اینکه سال گذشته کار بهسازی هزار و ۴۰۰ مدرسه انجام شد، اظهار داشت: با همه مشکلات، امسال هزار و ۶۷۰ مدرسه در این طرح هدف‌گذاری شده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تاکید کرد: نظام تعلیم و تربیت میراث‌دار رسالت انبیاء است و این هدف را دنبال می‌کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی بیان داشت: طرح شهید عجمیان در هزار و ۶۷۰ مدرسه در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش در سطح استان هدف‌گذاری شده است.

حسین‌پور تصریح کرد: طرح شهید عجمیان بهسازی و نوسازی ۲۰ درصد مدارس کل استان را تشکیل می‌دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هشت هزار مدرسه در سطح استان نیازمند نگهداری هستند و ما هیچگونه هزینه‌ای برای بهسازی آنها نداشتیم، ابراز داشت: خوشبختانه با شروع طرح شهید عجمیان از سال گذشته امیدواریم این مشکل برطرف شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح را از مهمترین اهداف آن دانست و تاکید کرد: مهمترین اتفاق در این طرح تغییر نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس‌ترین محل تعلیم و تربیت یعنی مدرسه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار