دستیار ویژه رییس جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین ۱۴۰۳

اوحدی با اشاره به آمادگی هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین، گفت: ظرفیت درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی دارد.
کد خبر: ۶۷۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ - 20July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» دستیار ویژه رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: ظرفیت درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی دارد.

افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین ۱۴۰۳

اوحدی افزود: برنامه‌های هلال احمر در خصوص پوشش امدادی و درمانی مراسم پیاده روی اربعین پیشرفت و تحقق ۹۰ درصدی داشته و در همین راستا مقرر شده تا سازمان امداد و نجات متولی عملیات داخل کشور و مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، متولی خدمت رسانی در کشور عراق باشد.

دستیار ویژه رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و معاونت‌ها پای کار هستند تا خدمات رسانی بی نقصی به زائران اربعین ارائه شود. همچنین کنگره سلامت در اربعین در ۶ محور تخصصی با مشارکت دستگاه‌های مختلف در روز ۱۱ و ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان داوطلبان هلال احمر نیز با برگزاری پویش‌های زائریار و مرهم زائر تلاش می‌کند تا به زائران کم توان کمک و نیاز‌های دارویی زائران در سفر را برطرف کند. آن چه اهمیت دارد، کیفیت خدمت رسانی و درمان است و بر همین اساس دارو‌هایی برای ارائه به زائران جمع‌آوری می‌شود که در صحت و سلامت و به شکل استاندارد باشند.

اوحدی در ادامه توضیح داد: در مراسم پیاده روی اربعین در ۴۰۰ نقطه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ارائه می‌شود و در این عرصه دو هزار و ۵۰۰ داوطلب به هلال احمر کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها