استاندار چهارمحال و بختیاری:

راهپیمایی اربعین یک سفر مردمی و معنوی است

حیدری گفت: توسعه مشارکت مردمی و فعالیت‌های مردم محور به خصوص شرکت جوانان در راهپیمایی اربعین در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۷۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷ - 20July 2024

راهپیمایی اربعین یک سفر مردمی و معنوی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز _شنبه سی‌ام تیر_ در نشست ستاد اربعین استان، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین پدیده‌ای اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است که به‌صورت ملی باعث هماهنگی بین مسئولان ایران و عراق می‌شود.

وی با تشکر از همکاری اعضای ستاد برگزاری اربعین در استان افزود: این همکاری و اهتمام باعث رضایت مردم می‌شود که باید سعی شود تا با ارجاع اشکالات قبل به کمیته‌های مختلف، مشکلات حل شود.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری عنوان کرد: در زمان باقی مانده کمیته‌ها به شدت فعال شوند، منظم جلسات را تشکیل بدهند و شرح وظایف و توقعات که بر عهده کمیته هاست در شأن زائران امام حسین (ع) و در بهترین شکل انجام شود.

حیدری ادامه داد: سازمان حج و ستاد عتبات باهم گروهی مشترک به نام اعزام تشکیل دهند و هم افزایی کنند و با بهره گرفتن از مساجد، علما و هیئت‌ها، تلاش کنند اعزام‌ها به صورت کاروانی سامان دهی شود که در هر کاروان یک امدادگر و پزشک وجود داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در سطح استان و شهرستان، اطلاع رسانی‌ها و ثبت نامی‌ها به صورت مسجد محور و محله محور انجام شود.

حیدری با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین یک سفر مردمی و معنوی است، بیان کرد: توسعه مشارکت مردمی و فعالیت‌های مردم محور به خصوص شرکت جوانان در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اهمیت موضوع اربعین و فعالیت گسترده دشمنان بر علیه آن، خاطر نشان کرد: به تکریم مردم عراق به عنوان میزبان اصلی و حفظ ارزش‌ها باید توجه کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار