استاندار همدان:

نویسندگان حوزه ادبیات پایداری مفاهیم ارزشی را به نسل آینده انتقال دهند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: نویسندگان باید به کسانی که دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکردند مفاهیم ادبیات پایداری را انتقال دهند.
کد خبر: ۶۷۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ - 20July 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان امروز (شنبه) در مراسم تجلیل از نویسندگان حوزه ادبیات پایداری استان، اظهار داشت: از نویسندگان ادبیات پایداری که رسالت خطیر و ارزشمند رساندن پیام شهدای والامقام به نسل آینده را برعهده دارند تقدیر می‌کنم.

وی افزود: حفظ فرهنگ اعتقادی و دینی ما امروز برای ما حائز اهمیت است چراکه مورد حمله و هجمه مستکبران قرار گرفته است.

استاندار همدان تصریح کرد: نویسندگان باید به کسانی که دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکردند مفاهیم ادبیات پایداری را انتقال دهند.

وی گفت: واقعا چه انگیزه و عاملی بود که در آن ایام یک نوجوان ۱۳ ساله باقوت می‌رفت و شناسنامه را دستکاری می‌کند تا به جبهه اعزام شود و اقشار مختلف فقط برای رضای خدا و اجرای فرمان امام راحل در این جهاد شرکت می‌کردند.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: کسانی که خانواده‌هایشان بسیار دوستشان داشتند، اما آنچه که مانع می‌شد که جلوی آنان را برای حضور در جبهه نگیرند، اعتقادات اسلامی و قرآنی آنان بود‌.

وی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس با خداوند معامله می‌کردند و اصلا انگیزه مادی نداشتند، گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه انسان‌ساز و پرورش مکتب اعتقادی و اسلامی بود و باید رزمندگان را الگوی خود قرار دهیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: اینکه چه چیزی باعث انگیزه و علاقه یک دانش آموز برای حضور در جبهه می‌شود باید در ادبیات به آن پرداخته شود و به نحو شایسته به نسل آینده منتقل شود. 

وی با تاکید بر اینکه اگر ادبیات دهه ۶۰ و ۷۰ برکشور حاکم شود قطعا مساله حجاب، عفاف و حرام خواری جمع خواهد شد، متذکر شد: کسانی که در این مسیر گام برداشتند از آن برای رسیدن به پست و مقام استفاده نمی‌کنند، چون احساس وظیفه کردند و امروز باید در ترویج آن اعتقادات تلاش کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار