ژنرال صهیونیست:

واحد رسانه ارتش «اسراییل» مانع انتشار خبر شکستش در غزه می‌شود

یک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از تلاش واحد رسانه ارتش برای جلوگیری از انتشار خبر شکست این رژیم در جنگ علیه غزه انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۷۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳ - 20July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسحاق بریک» طی مقاله‌ای در روزنامه «معاریو» چاپ تل‌آویو، درباره گزارشات دروغ کابینه حاکم از وضعیت جبهه جنگ علیه غزه ابراز نگرانی کرد.

واحد رسانه ارتش مانع انتشار خبر شکست‌مان در غزه می‌شود

وی درباره دروغ‌هایی که واحد ارتباطات و رسانه ارتش رژیم اشغالگر درباره پیروزی در جنگ علیه غزه به توده صهیونیست‌ها می‌گوید، نوشت: شکاف موجود بین گزارش‌های ارتش و واقعیت میدانی در غزه، خطرناک و نگران‌کننده است.

این ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی، خبرنگاران و تحلیلگران نظامی این رژیم را وابسته به ارتش اعلام کرد و گفت: اکثر مفسران و خبرنگاران حوزه نظامی به نمایندگی از ارتش اشغالگر در رسانه‌های عبری صحبت می‌کنند و حقیقت را به اسرائیلی‌ها نمی‌گویند.

بریک، مفسران و خبرنگاران حوزه جنگ رژیم اشغالگر را در شکست این رژیم در جریان عملیات طوفان الاقصی مقصر دانست و نوشت: آنها هم در وقوع بدترین شکست تاریخ اسرائیل نقش داشتند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران صهیونیست، شکست‌های بزرگ ارتش اشغالگر را موفقیت جلوه می‌دهند، گفت: ارتشی که دروغ می‌گوید، نمی‌تواند پیروز شود.

این مقام پیشین ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت نیروهای ارتش اشغالگر و نابودی ادوات زرهی این رژیم در حملات نیروهای مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت: غیر از اخبار جعلی، اسرائیلی‌ها باید اخبار واقعی جنگ را هم بشنوند تا دوباره غافلگیر نشوند.

پس از گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از این مدت طولانی، به اهداف اعلام شده خود یعنی نابودی مقاومت فلسطین و بازگرداندن اسیران صهیونیست از باریکه غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها