ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری:

شهدا سرمایه‌های ارزشمند کشور بوده و هستند و خواهد بود

امیر «کرمی» با اشاره به جایگاه شهادت در معارف اسلامی، گفت: شهدا سرمایه‌های ارزشمند کشور بوده و هستند و خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱ - 20July 2024

شهدا سرمایه‌های ارزشمند کشور بوده و هستند و خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم «محسن کرمی» ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری نخستین روز کاری خود را با حضور در گلزار شهدای اصفهان و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان والامقام آغاز کرد.

وی در این مراسم اظهار داشت: شهیدان براساس آیات قرآن و روایات معصومین (ع) زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند و این مقام والایی است که ما می بایستی یاد و خاطره این عزیزان را درجامعه زنده نگه داریم و ایشان به ما نیاز ندارند اما ما به مدد آنها در انجام ماموریت ها و زندگی شخصی نیاز داریم.

وی همچنین افزود: خون شهیدان عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده و وظیفه و رسالت ما تداوم راه شهدا در مسیر ولایت و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیر کرمی گفت: امروز به واسطه خون پاک شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مستقل و قدرتمند هستیم و استکبار جهانی جرات رویایی با ملت ایران را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: شهدا سرمایه‌های ارزشمند کشور بوده و ما همه مدیون خون پاک این عزیزان هستیم و وظیفه داریم با پاسداری از خون شهیدان و حرکت در مسیر آرمان‌هایی که آنان در راه آن جان خود را فدا کرده اند در حد توان مان در جهت تحقق این آرمان‌ها قدم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها