معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا خبر داد؛

برگزاری لیگ رسانه‌ای دومین کنگره شهدای استان مازندران

«مجیدی» از برگزاری لیگ رسانه‌ای دومین کنگره شهدای استان مازندران خبر داد و گفت: این لیگ به صورت هفتگی و در هفت محور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰ - 20July 2024

برگزاری لیگ رسانه‌ای دومین کنگره شهدای استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «عسکر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا امروز در نشست تخصصی برنامه ریزی رسانه‌ای دومین کنگره شهدای استان مازندران اظهار داشت: به برکت ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های ملت ایران اسلامی امسال بزرگترین رویداد ملی را در سطح استان برگزار می‌کنیم.

وی با اظهار اینکه دومین کنگره بزرگ شهدای استان امسال برگزار می‌شود، افزود: مردم دیار علویان در طول تاریخ در دفاع از اسلام در هر کجا که لازم بود حضور داشتند و نقش آفرینی کردند.

وی شمار شهدای والا مقام استان را ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و آن را جزو افتخارات استان دانست و اضافه کرد: اجرای برنامه فرهنگی هنری با عنوان فصل شیدایی و راز سرزمین عشق از جمله برنامه‌های طراحی شده در راستای کنگره بزرگ شهدا در استان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اظهار اینکه پیش کنگره به عنوان شهدای بین الملل در استان برگزار می‌شود یادآور شد: مازندران از نظر شمار شهدای مدافع حرم دومین استان در کشور محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا برپایی نمایشگاه تجسمی، سمفونی هنری و اجلاسیه‌های متعدد دانشجویی را از دیگر برنامه‌های کنگره بزرگ شهدا در استان بیان کرد و گفت: اهدای جهیزیه به هزار زوج صورت می‌گیرد.

وی از برپایی لیگ رسانه‌ای کنگره بزرگ شهدا در استان خبر داد و گفت: این لیگ به صورت هفتگی و در هفت محور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها