استاندار سمنان:

امنیت سایبری دستگاه‌های اجرایی امری بسیار مهم است

«هاشمی» گفت: امنیت سایبری دستگاه‌های اجرایی امری بسیار مهم است، تمامی دستگاه‌ها نسبت به ارتقای امنیت سایبری زیرمجموعه اقدام کنند.
کد خبر: ۶۷۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ - 20July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از  سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای مجازی استان سمنان که به میزبانی سالن غدیر استانداری برگزار شد، با قدرشناسی از مردم مؤمن و انقلابی استان در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه اول ماه محرم اظهار داشت: مردم استان سمنان برنامه‌های دهه اول محرم را باشکوه کامل به انجام رساندند که از تمامی دست‌اندرکاران صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی افزود: شورای فضای مجازی استان سمنان نقش مؤثری در اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و تشویق مردم به حضور در انتخابات ریاست جمهوری ایفا کرد.

استاندار افزود: لازم است تا شورای فضای مجازی استان برنامه‌های خود را تا پایان سال و به‌ویژه در حوزه چالش‌های اساسی استان (آب، جمعیت و تصادفات جاده‌ای) ارائه کند.

هاشمی توسعه اقتصاد دیجیتال در استان سمنان را امر بسیار مهم و قابل توجهی عنوان کرد و گفت: لازم است شورای مجازی استان در این زمینه نقش‌آفرینی بیشتری کند.

رئیس شورای تأمین استان سمنان با تأکید بر اینکه امنیت سایبری دستگاه‌های اجرایی امری بسیار مهم است، عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها نسبت به ارتقای امنیت سایبری زیرمجموعه اقدام کنند.

وی پیشنهاد کرد: جلسات متناظر شورای مجازی استان در شهرستان‌ها و با محوریت فرمانداران تشکیل شود.

استاندار سمنان با اشاره به نقش مؤثر تبیین اقدامات و خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در افزایش اعتمادآفرینی برای مردم و رضایت‌مندی بیش از پیش آنان اظهار کرد: شورای فضای مجازی استان در خصوص تأمین آب شرب و تأمین مطالبات گندم کاران گرمسار تولید محتوا کند.

وی افزود: موضوعاتی همچون اربعین حسینی، ۲۸ سفر، تب دانگی، هفته دولت و ... از جمله مواردی است که باید تولید محتوا در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها