نویسنده حوزه ادبیات پایداری:

تاریخ شفاهی به عنوان یک اهرم قوی پاسبان دفاع مقدس است

«نوبرانی» گفت: امروز تاریخ شفاهی دفاع مقدس به عنوان یک اهرم قوی پاسبان دوران دفاع مقدس است و اگر دیر بجنبیم پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس خاطرات محبوس در سینه خود را به سینه خاک خواهند برد.
کد خبر: ۶۷۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹ - 20July 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «امیر نوبرانی» نویسنده ادبیات پایداری امروز (شنبه) در مراسم تجلیل استاندار همدان از نویسندگان، اظهار داشت: مدتها برایم سوال بود دلیل این همه تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص ثبت و ضبط وقایع جنگ چیست به طور حتم بشر هر وقت از گذشته عبرت گرفته، موفق‌تر بوده است.

وی با بیان اینکه ما اهالی قلم هرچه در عرصه دفاع مقدس بیشتر ورود پیدا می‌کنیم به زوایای جدید و دیده نشد‌ه‌ای می‌رسیم، افزود: به طور حتم با تغییر و تحولی که در نسل جوان رخ داده است، چاره‌ای جز آشناسازی این قشر با فرهنگ دفاع مقدس برای ما نمی‌ماند.

این نویسنده حوزه ادبیات پایداری عنوان کرد: این شرایط و نابهنجاری‌های موجود در جامعه نشان می‌دهد تلاش ما ناکافی بوده و باید به فکر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت با ایده‌های جدید به نسل جوان باشیم.

وی متذکر شد: امروز تاریخ شفاهی دفاع مقدس به عنوان یک اهرم قوی پاسبان دوران دفاع مقدس است و اگر دیر بجنبیم پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس خاطرات محبوس در سینه خود را به سینه خاک خواهند برد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها