فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

انواع سامانه‌های موشکی و پهپادی در آینده نزدیک وارد چرخه پدافند هوایی می‌شود

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: در آینده نزدیک انواع سامانه‌های راداری، موشکی، جنگالی و پهپادی وارد چرخه پدافند هوایی کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹ - 21July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید از یگان‌های پدافند هوایی غرب کشور، از گروه پدافند هوایی آبدانان، سایت‌ها و مواضع راداری گروه شهید «نظامعلی ملکی» بازدید کرد و میزان آمادگی دفاعی این یگان‌ها را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی، اظهار داشت: پدافند هوایی به عنوان اصلی‌ترین بخش دفاعی کشور توانسته است نقش مؤثری در ارتقای توان رزم نیرو‌های مسلح داشته باشد.

وی در ادامه به پیشرفت‌های اخیر پدافند هوایی در طراحی و توسعه تجهیزات پدافندی اشاره و عنوان کرد: ان‌شاءالله در آینده نزدیک با تلاش و پشتکار کارکنان متخصص و فنی این نیرو و نیز تعامل با سایر مبادی مربوطه انواع سامانه‌های راداری، موشکی، جنگالی و پهپادی وارد چرخه پدافند هوایی کشور می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی یک لنگرگاه مطمئن، ایمن و برخوردار از آرامش و امنیت است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار