رژیم صهیونیستی مدعی شلیک موشک از سوی یمن شد

در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به بندر حدیده در یمن که واکنش ارتش این کشور را به همراه داشت، ارتش صهیونیست‌ها امروز مدعی شلیک موشکی از سوی یمن شد.
کد خبر: ۶۷۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱ - 21July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) ادعا کرد که با سامانه پدافند هوایی «حیتس ۳» یک موشک زمین به زمین را که از یمن به سمت اسرائیل شلیک شده بود، رهگیری کردیم. 

رژیم صهیونیستی مدعی شلیک موشک از سوی یمن شد

ارتش اشغالگر در ادامه بیانیه خود مدعی شد: موشک وارد حریم هوایی ما نشد و از ترس افتادن قطعات موشک‌های رهگیر آژیر را به صدا در آوردیم.

رسانه‌های عبری در این باره نوشتند: یک موشک زمین به زمین توسط سامانه «حیتس» در منطقه «گروویت» در شمال «ایلات» رهگیری شد، به نظر می‌رسد هدف «ایلات» نبوده است.

این رسانه‌ها مدعی شدند یک موشک بالستیک که از یمن شلیک شده بود، رهگیری شد.

پیشتر روزنامه «یدیعوت آحارونوت» مدعی شده بود: سامانه دفاعی «حیتس» با موفقیت موشکی را که از یمن به سمت جنوب اسرائیل شلیک شده بود، رهگیری کرد.

شبکه ۱۲ عبری نیز گزارش داد که سامانه پدافند هوایی در جنوب اراضی اشغالی فعال و پرتاب موشک‌های رهگیر رصد شده است.

در این رابطه خبرنگار الجزیره هم گزارش داد که آژیر خطر در شهر ایلات اشغالی و اطراف آن به صدا درآمد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اواخر شب شنبه وقوع یک حادثه امنیتی در ایلات را پس از شنیدن شنیدن صدای انفجار در ایلات تکذیب کرد.

ارتش در بیانیه‌ای اعلام کرد: گزارش‌هایی مبنی بر شنیدن صدای انفجار در منطقه ایلات دریافت کردیم، مشخص شد که هیچ گلوله‌ای به سمت منطقه شلیک نشده و هیچ سیستم رهگیری فعال نشده است و هیچ نشانه‌ای از حادثه امنیتی وجود ندارد.

این بیانیه پس از آن است که ارتش یمن چند ساعت پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حدیده تاکید کرده بود که در حمله به «اهداف حیاتی» در اراضی اشغالی تردیدی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار