در نشستی با کارکنان سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت مطرح شد؛

تاکید سردار یعقوبیان بر برگزاری باشکوه مراسم تجلیل از یک میلیون بانوی پیشکسوت دفاع مقدس

در اولین جلسه جلسه توجیهی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت با حضور ریاست جدید، کارکنان و معاونین این سازمان برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجلیل از یک میلیون بانوی پیشکسوت دفاع مقدس مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸ - 21July 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اولین جلسه توجیهی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت با حضور کارکنان و معاونین این سازمان به ریاست رئیس جدید سازمان سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌رضا یعقوبیان رئیس این سازمان در تاریخ ۱۴۰۳/۴/۳۰ در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

تاکید سردار یعقوبیان بر برگزاری باشکوه مراسم تجلیل از یک میلیون بانوی پیشکسوت دفاع مقدس

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در این جلسه طی سخنانی سالروز اجرای عملیات والفجر ۲ و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و همچنین صدور پیام استقامت حضرت امام (ره)، پیرامون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس مطالب مبسوطی را گرامی داشت.

در ادامه معاونین سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته را از ابتدای سال جاری تاکنون، منطبق با وظایف محوله ارائه کردند و در پایان سردار یعقوبیان نیز برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایجاد ساز و کار لازم جهت تجلیل از یک میلیون نفر از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار