الحوثی: پاسخ یمن تل‌آویو را تکان خواهد داد

عضو عالی شورای سیاسی یمن در واکنش به تجاوز دشمن صهیونیستی به بندر الحدیده به صهیونیست‌ها هشدار داد که این جنایت ما را در ادامه حمایت از غزه راسخ‌تر کرده و پاسخ یمن تل آویو را تکان خواهد داد.
کد خبر: ۶۷۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 21July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در پی حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به بندر الحدیده به صهیونیست‌ها پیام شدید اللحنی ارسال کرد.

الحوثی: پاسخ یمن تل‌آویو را تکان خواهد داد

پایگاه خبری المیادین شامگاه دیروز شنبه گزارش داد که یک مقام ارشد جنبش انصار الله یمن در سخنانی به صهیونیست‌ها هشدار داد که پاسخ نیرو‌های مسلح این کشور به تجاوز دیروز (شنبه) آمریکایی - صهیونیستی به الحدیده سخت خواهد بود و این تجاوزات مانع از حمایت صنعا از غزه نخواهد شد.

در همین ارتباط، محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در این‌باره تاکید کرد: بمباران دشمن صهیونیستی، ملت یمن را متحد می‌کند و حملات مؤثرتر ما را به همراه خواهد داشت. جنایت تجاوزکارانه تل آویو بدون اتحاد و حمایت آمریکا و انگلیس و مشارکت آنها در آن رخ نمی‌داد.

الحوثی افزود: این جنایت صهیونیست‌ها ما را از ادامه حمایت از غزه باز نمی‌دارد، بلکه عملیات‌هایی خواهد بود که این رژیم موقت را ساقط می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار