اقدامات «اسرائیل» در یمن موجب رویارویی جدی در منطقه می‌شود

حزب‌الله اعلام کرد که معتقد است اقدام بی پروا دشمن صهیونیستی آغاز مرحله جدید و خطرناک رویارویی با اهمیت در کل منطقه است.
کد خبر: ۶۷۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ - 21July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب‌الله روز شنبه با صدور بیانیه‌ای از مردم و رهبری یمن در این رویارویی حمایت قاطع کرد.

اقدامات احمقانه «اسرائیل» در یمن موجب رویارویی جدی در منطقه می‌شود

ما عمیق‌ترین تسلیت خود را به مردم آزاده و نجیب یمن، مردم عزت و مقاومت، رهبری شجاع و خردمند آنها و خانواده شهدا و مجروحان ابراز می‌کنیم. تسلیت ما به شهدای سرافرازی که در راه قدس افتادند، در پیروزی مردم مظلوم فلسطین و در حمایت از مقاومت استوار و شرافتمندانه آنها.

تجاوز خائنانه رژیم صهیونیستی به یمن با حمایت همه جانبه آمریکا، ادامه تجاوزات آمریکایی-انگلیسی به یمن و محاصره مستمر و مستمر چندین ساله یمن است و تایید صریحی بر اهمیت حمایت از جبهه‌های سراسر منطقه و نقش مهم آنها در دفاع از مردم فلسطین داشت.

ما اطمینان کامل داریم که این تهاجم عزم این مردم و رهبری آن را تضعیف نخواهد کرد، بلکه بر قدرت، عزم و استقامت آنها در این راه پرمشقت و خونین افزوده و ناگزیر به پیروزی مقاومت خواهد انجامید.

حزب‌الله اعلام کرد که معتقد است اقدام بی پروا دشمن صهیونیستی آغاز مرحله جدید و خطرناک رویارویی با اهمیت در کل منطقه است.

ما کاملاً مطمئن هستیم که رهبری یمن با دانش، شجاعت و قدرت خود می‌تواند گام‌های لازم و مناسب را برای بازدارندگی این دشمن و متحدان منطقه‌ای و بین‌المللی آن بردارد.

حزب‌الله در نهایت تاکید کرد که در دفاع از خود، حاکمیت و مواضع قهرمانانه و تاریخی مردم یمن در کنار فلسطین و مردم و مقاومت آن، قاطعانه در کنار مردم این کشور ایستاده است.

رسانه‌های یمنی گزارش دادند که حملات هوایی اسرائیل پالایشگاه‌های نفت در بندر حدیده در غرب یمن را هدف قرار دادند که منجر به آتش گرفتن مخازن نفت شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار