کارآفرین برتر ملی شهرستان کنارک عنوان کرد؛

روحیه و تفکر بسیجی عامل موفقیت جوان بلوچستانی

«ادیب زاده» گفت: من با روحیه و تفکر بسیجی در دهه ۷۰ تصمیم گرفتم وارد حوزه تولید مواد غذایی شوم تا فردی موثر برای کشور خود باشم.
کد خبر: ۶۷۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ - 21July 2024

روحیه و تفکر بسیجی عامل موفقیت جوان بلوچستانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «صالح ادیب زاده» کار آفرین برتر ملی شهرستان کنارک، گفت: من با روحیه و تفکر بسیجی در دهه ۷۰ تصمیم گرفتم وارد حوزه تولید مواد غذایی شوم تا فردی موثر برای کشور خود باشم. 

وی افزود: در سال ۷۴ در شرایط سخت مرزی اولین مزرعه پرورش میگو را راه اندازی کردم و مدتی بعد اولین خط تولید ماهی تُن تحفه شروع به کار کرد، و پس از روی غلتک افتادن کارخانه بسته بندی ماهی را به صورت طعم های مختلف چون فلفلی، زیتونی، دودی، رژیمی و معمولی به بازار عرضه کردیم .

ادیب زاده، از دیگر ابتکارات خود، مخلوط کردن ذائقه سنتی ایرانی و طعم های جدیدی مثل قیمه ماهی، قلیه ماهی، خوراک لوبیا تن را حاصل تفکر بسیجی عنوان کرد. 
 
راه اندازی  شیفت های ایثار در کارخانه خلاقیتی دیگری بود که ادیب زاده به آن اشاره کرد و اظهار داشت: سود حاصل از شیفت های ایثار صرف امور خیریه مانند تهیه ارزاق مایحتاج زندگی برای خانواده های کم بضاعت و خرید جهیزیه برای نو عروسان می شود.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله در کارخانه تحفه حدوداً ۷۰۰نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند. 

این کارآفرین بسیجی اذعان داشت: هدف این نیست که کارخانه  تحفه بزرگ ترین  تولید کننده کنسرو ماهی تُن باشد بلکه هدف این است که اقدامات ارزشمند اجتماعی ،صنفی،علمی و صنعتی با تفکر بسیج و بسیجی و جهادی در جامعه تزریق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار