رئیس سازمان سیما منظر و فضای شهری شهرداری آمل:

تمثال شهدای حماسه ۶ بهمن در میادین و بلوار‌های شهرستان آمل نصب می‌شود

«مهدوی‌فر» از نصب تمثال شهدای حماسه مردمی ۶ بهمن و جنگل در میادین و بلوار‌های شهرستان آمل نصب خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲ - 21July 2024

تمثال شهدای حماسه ۶ بهمن در میادین و بلوار‌های شهرستان آمل نصب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، در جلسه‌ای که امروز با حضور «حسن مهدوی‌فر» رئیس سازمان سیما منظر و فضای شهری شهرداری آمل، «علی امانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل و جمعی از اعضای این دفتر برگزار شد، پیرامون نصب تمثال شهدا در بلوار‌های شهرستان و فضاسازی شهر در هفته مقاومت و حماسه با محوریت شهدای ششم بهمن و جنگل در بهمن سال جاری مورد بحث و بررسی شد.

در این جلسه، مهدوی‌فر رئیس سازمان سیما منظر و فضای شهری شهرداری آمل بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: نصب تمثال شهدا در میادین و بلوار‌های شهر، اقدامی ارزشمند برای پاسداشت مقام شامخ شهیدان و تجدید میثاق با آرمان‌های والای آنان است.

وی همچنین اظهار داشت: این اقدام ضمن ایجاد فضایی معنوی و عطرآگین، فرصتی برای نسل‌های آینده خواهد بود تا با رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا آشنا شوند.

«امانی» مسئول دفتر حفظ آثار شهرستان آمل نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات این سازمان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آمادگی این دفتر را برای همکاری در این زمینه‌ها و تحویل تمثال شهدا اعلام کرد.

در ادامه جلسه، حاضران به بحث و تبادل نظر در خصوص مکان‌های مناسب برای نصب تمثال شهدا، نوع و جنس تمثال‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار