حجت‌الاسلام گواهی در یادواره شهدای ادیان توحیدی:

عده‌ای چشم دیدن امنیت در کشورمان را ندارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: اکنون به‌واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان، ایران در امنیت و آرامش قرار دارد؛ ولی عده‌ای چشم دیدن این امنیت را ندارند.
کد خبر: ۶۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ - 27January 2016

عده‌ای چشم دیدن امنیت در کشورمان را ندارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، عصر امروز در یادواره شهدای ادیان توحیدی اظهار داشت: بسیاری از افراد نابخرد در دنیا دنبال کشورگشایی و تسلط بر انسانهای مظلوم هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: ایران اسلامی برای هیچ کشوری تهدید نبوده و نیست؛ اما هرگز در جایی هم نمینشیند که کسی بر او سیلی بزند؛ پس هر کس اراده کند که به ما ضربهای بزند، قطعا سیلی محکمی از جانب ما میخورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ افزود: تمام گروههای دینی و ادیان الهی در ایران بهصورت مسالمتآمیز در کنار خواهران و برادران مسلمان زندگی میکنند و هیچکس نمیتواند به خود حق تعدی به دیگری را بدهد.

حجتالاسلام گواهی  ادامه داد: اما آنهایی که در دنیا دم از حقوق بشر میزنند و ادعا میکنند حق اقلیتها در ایران رعایت نمیشود، در کشورهای خودشان مانند فرانسه که 25 میلیون نفر مسلمان در آنجا ساکن هستند، حق رأی و انتخاب مسیر زندگی و نیز حق انتخاب حضور با حجاب اسلامی در مراکز آموزشی برای مسلمانان لحاظ نمیشود؛ اما در مقابل، نماینده اول مردم تهران در مجلس با 1.5 میلیون رأی در مجلس، یک رای دارد و نماینده ادیان توحیدی نیز با 4هزار رای یک رای دارد.

وی تصریح کرد: اکنون بهواسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان، ایران در امنیت و آرامش قرار دارد؛ ولی عدهای چشم دیدن این امنیت را ندارند؛ با این وجود بهواسطه حضور خانوادههای شهدا و ایثارگران در صحنههای دفاع از کشور، و با وجود ناامنیهایی که در اطراف ایران وجود دارد، ما در امنیت کامل به سر میبریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ بیان کرد: آمریکاییها که ادعا میکردند اگر پشهای بر فراز کشورشان حرکت کند، جنسیت آن را میتوانند تشخیص دهند، هنوز هم نتوانستهاند بفهمن که حادثه ناگوار یازده سپتامبر چگونه روی داد.

حجتالاسلام گواهی افزود: اما وقتی تفنگداران همین کشور به حریم آبهای ایران تعدی میکنند بلافاصله حرکت آنها شناسایی میشود و متجاوزان نیز دستگیر میشوند؛ که چون ما پیرو مکتبی هستیم که میگوید اگر کسی عذرخواهی کرد اورا ببخشیم، تفنگداران آمریکایی را چون عذرخواهی کردند، آزاد کردیم؛ که این هم نشان از اقتدار ملت ایران دارد.

نظر شما
پربیننده ها