کارگاه تخصصی نویسندگان حوزوی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد کارگاه تخصصی نویسندگان حوزوی برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ - 21July 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، کارگاه تخصصی نویسندگان حوزوی همراه با آموزش و تقویت نویسندگان این حوزه به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و با تدریس «سروش درست» از نویسندگان برجسته استان برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: انقلاب و دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است و خانواده‌های معظم شهدا با تاسی از این فرهنگ می‌توانستند مصیبت‌های بزرگ را تحمل کنند.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: همانطور که خون سیدالشهدا (ع) اسلام را بیمه کرده است به طور قطع خون شهدای دفاع مقدس نیز انقلاب اسلامی را بیمه کرده است. 
 
برگزاری کارگاه تخصصی نویسندگان حوزوی برگزار شد
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نوشتن ابزاری برای انتقال دانش و آموزش است، عنوان کرد: قرآن کریم اگر نوشته نشده بود دچار تحریف می‌شد و نمی‌توانست چراغ راه بشریت باشد.
 
وی تصریح کرد: یکی از ابزار‌های انتقال اطلاعات به وسیله نوشتن انجام می‌شود و زمانی می‌تواند اثرگذار باشد که منظم و آگاهانه صورت گیرد. 
 
این مسئول به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راه علاج توطئه‌های دشمنان، روایت صادقانه حقایق و تبیین منطقی و هوشمندانه آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب است، ادامه داد: هر تحولی که ایجاد می‌شود مربوط به یک پیام و نوشته است و برای اینکه نوشته‌های ما تاثیرگذار باشند، باید دقت لازم را داشته باشیم. 
 
برگزاری کارگاه تخصصی نویسندگان حوزوی برگزار شد
 
سرهنگ خواست خدایی با شاره به اینکه اگر واقعه عاشورا نوشته و منتقل نمی‌شد جای مظلوم و ظالم عوض می‌شد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند اگر نگویید و ننویسید آنچه دیده اید، دشمنان می‌نویسند آنچه خودشان می‌خواهند، تاکید کرد: تبیین دفاع مقدس و انقلاب اسلامی وظیفه همه ما است و باید به دفاع مقدس به صورت سوژه‌ای پرداخته شود.
 
در این کارگاه سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از حجت‌الاسلام والمسلمین «علی مجاهدی نسب» نویسنده ۷ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت ویژه روحانیت تجلیل کرد. 
 
برگزاری کارگاه تخصصی نویسندگان حوزوی برگزار شد
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار