دریادار سیاری در افتتاحیه نمایشگاه جنگ نرم ارتش:

نمایشگاه جنگ نرم تنها بخشی از توانمندی‌های ارتش در این حوزه محسوب می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نمایشگاه جنگ نرم بیشتر برای آشنایی بازدیدکنندگان با فعالیت‌ها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های عملیاتی و ستادی حوزه جنگ نرم ارتش برپاشده است.
کد خبر: ۶۷۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷ - 21July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نمایشگاه سالانه «دستاورد‌های حوزه جنگ نرم و مقابله با تهدیدات نوپدید ارتش جمهوری اسلامی ایران» با حضور امیر دریادار «حبیب الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی آجا گشایش یافت.

نمایشگاه جنگ نرم تنها بخشی از توانمندی‌های ارتش در این حوزه محسوب می‌شود

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، اظهار داشت: برای ما جنگ نرم، موضوعی بسیار جدی و قابل توجه است و برای چشم انداز آن در آینده و اینکه در این حوزه غافلگیر نشویم؛ در حال مطالعه، برنامه ریزی و اجرای اقدامات ستادی و عملیاتی هستیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: نمایشگاه حاضر تنها بخش مختصر و مفیدی از توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنگ نرم محسوب می‌شود و بیشتر برای آشنایی بازدیدکنندگان با فعالیت‌ها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های عملیاتی و ستادی حوزه جنگ نرم ارتش برپاشده است تا عزیزان ببینند ارتش در این حوزه از کجا شروع کرده و امروز در چه جایگاهی قرار دارد.

دریادار سیاری در ادامه با تاکید بر اهمیت ویژه «فضای مجازی» در عرصه مقابله با تهدیدات نوپدید و جنگ‌های شناختی، افزود: حضور هوشمندانه و اثربخش در فضای مجازی و رصد و پایش مستمر این حوزه با توجه به مخاطبان و تعداد کسانی که در فضای مجازی حضور دارند و موضوعات را دنبال می‌کنند و همچنین تولید محتوای مناسب و مقابله با آثار منفی و آسیب‌های فضای مجازی طی سال‌های اخیر در ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد توجه جدی قرار گرفته است.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: معاونت امور نوپدید در ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف مقابله با جنگ نرم و تهدیدات نوپدید چند سالی است که تشکیل شده و در این مدت کوتاه با حضور جوانان پویا، متخصص و با دانش فنی و مهارت بالا با رشد جهشی بسیار خوبی همراه بوده که در کنار فعالیت‌های گسترده، متنوع و اثربخش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حوزه فضای مجازی، توانمندی‌ها و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حوزه حساس و اثرگذار الحمدلله روز به روز ارتقاء یافته است.

نمایشگاه سالانه «دستاورد‌های حوزه جنگ نرم و مقابله با تهدیدات نوپدید ارتش جمهوری اسلامی ایران» متشکل از ۹ غرفه شامل غرفه‌های معاونت امور نوپدید، دافوس، معاونت اطلاعات، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و قرارگاه جنگ‌های نوپدید نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی ارتش از صبح امروز (یکشنبه) در محل ستاد فرماندهی آجا برپاشده و تا روز چهارشنبه سوم مردادماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار