حملات آمریکا و انگلیس به استان‌های «حجه» و «الحدیده» یمن

در ادامه حمایت‌های غرب از رژیم صهیونیستی، جنگنده‌های آمریکا و انگلیس استان‌های «حجه» و «الحدیده» یمن را بمباران کردند.
کد خبر: ۶۷۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴ - 21July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در ادامه تجاوزات محور غربی-آمریکایی-صهیونیستی به یمن، خبرگزاری رسمی «سبأ» گزارش داد که آمریکا و انگلیس، منطقه «حیص» واقع در استان «حجه» (شمال غرب یمن) را دو بار هدف حملات جنگنده‌های خود قرار دادند.

حملات آمریکا و انگلیس به استان‌های «حجه» و «الحدیده» یمن

این در حالی است که رژیم صهیونیستی روز گذشته به مخازن سوخت و نیروگاه بندر الحدیده در غرب یمن حمله کرده بود. در پی این حملات، هنوز آتش در یکی از مخازن سوخت، مهار نشده است.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله امروز گفت که تجاوز اسرائیل به الحدیده آشکار بود و دشمن جنگ علنی را آغاز کرد. این تجاوز، تلاشی برای تغییر چهره شکست خورده دشمن است.

سخنگوی جنبش انصارالله تاکید کرد که «عمق اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد. دشمن اسرائیلی تلاش دارد تا درگیری را گسترش دهد و از قواعد درگیری فراتر برود. نبرد با مردم یمن آسان نخواهد بود. رویارویی با دشمن صهیونیستی باز و آشکار و بدون مرز خواهد بود. ما به هیچ‌یک از قواعد درگیری با دشمن صهیونیستی پایبند نخواهیم بود. از تشدید تنش هراسی نداریم و در مسیر یک هدف عادلانه حرکت می‌کنیم.

 این مقام ارشد انصارالله یمن در ادامه تصریح کرد که مقاومت یمن آماده و قادر به تحمل همه تبعات پاسخ به رژیم صهیونیستی است و ماهیت پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی را ماهیت و شرایط نبرد تعیین می‌کند.

وی افزود که «اسرائیلی‌ها باید هر لحظه منتظر پاسخ ما باشند. همه تاسیسات حساس رژیم صهیونیستی در سطوح مختلف، هدف ما خواهد بود».

خبرنگار المیادین نیز خبر داد که ۸۰ درصد از برق مناطقی که در الحدیده قطع شده بود، وصل شده است، ولی عملیات اطفای حریق، همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های آمریکا و انگلیس لحظاتی پیش، بندرگاه «رأس عیسی» را چهار بار هدف حمله قرار دادند. هنوز خبری از خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها