تهیه کننده و کارگردان فیلم عنوان کرد؛

نمایش فعالیت لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در فیلم «کد ۱۳۳»

«برزگر» از تولید فیلم داستانی نیمه بلند «کد ۱۳۳» با موضوع فعالیت لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹ - 21July 2024

نمایش فعالیت لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در فیلم «کد ۱۳۳»«امید برزگر» تهیه کننده و کارگردان فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، از تولید فیلم داستانی نیمه بلند «کد ۱۳۳» با موضوع فعالیت لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: این اثر به تهیه کنندگی و کارگردانی «امید برزگر» و نویسندگی «محمد حسین گودرزی» و مشاور نویسنده «خسرو نقیبی» در حال فیلمبرداری است.

وی با اشاره به زحمات زیادی که برای تولید این اثر کشیده شده، افزد: این فیلم در حال حاضر در مرحله تولید قرار دارد.

برزگر ادامه داد: این فیلم با حمایت سپاه کربلا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و لشکر ۲۵ کربلا مازندران و موسسه فرهنگی امید در راستای دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران در حال تولید است.

این تهیه کننده دفاع مقدس زمان فیلم را ۴۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: بازیگران اصلی و عوامل این پروژه که از چهره‌های مطرح کشور هستند را بزودی اعلام خواهیم کرد.

وی به خلاصه‌ای از فیلم داستانی «کد ۱۳۳» اشاره و به تشریح داستان این فیلم نیمه بلند پرداخت و خاطرنشان کرد: احمد از نیرو‌های لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا استان مازندران در مرز ایران و عراق (ارومیه-پیرانشهر)، نیروی نفوذی گروهک پژاک به نام هاوار را دستگیر کرده و منتظر رسیدن هیوا (نیرو‌های نفوذی سپاه پاسداران در پژاک) است که به آنها ملحق شود. در این میان متوجه می‌شوند که موقعیت هیوا لو رفته و افراد هاوار به دنبال او آمده‌اند که باعث می‌شود در مسیر درگیری بین این گروه اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار