مدیر اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس در آیین رونمایی از کتاب «آن شش ماه»

سردار «ظفری» بر لزوم حضور و روایتگری پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در آیین رونمایی از کتاب «آن شش ماه» تاکید کرد و گفت:در این آیین به موضوع عملیات «کمان ۹۹» نیز پرداخته شود.
کد خبر: ۶۷۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸ - 21July 2024

لزوم استفاده از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس در آیین رونمایی از کتاب «آن شش ماه»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه‌ای در خصوص برگزاری هرچه بهتر آیین رونمایی از کتاب «آن شش ماه» کارنامه تاریخی استان همدان در انقلاب و دفاع مقدس با حضور سردار «مهدی ظفری» مدیر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار ظفری در این جلسه اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدسی که شش ماه اول دوران دفاع مقدس و همچنین زنان پیشکسوت حوزه پشتیبانی جبهه و سایر پیشکسوتان برای حضور در آیین رونمایی این کتاب دعوت شوند. 

وی با بیان اینکه از ظرفیت رزمندگان پایگاه هوایی شهید نوژه جهت بیان اقدامات مجموعه ارتش در شش ماهه اول جنگ نیز در این مراسم استفاده شود، افزود: ضروری است در این جلسه به موضوع عملیات «کمان ۹۹» پرداخته شود.

مدیر اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان، متذکر شد: باید در این آیین ضمن بازخوانی مجدد شش ماه اول جنگ به موضوعات مرتبط در این حوزه نیز باید پرداخته شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار