رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

استقرار زیرساخت‌های ثابت درمانی برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی

میعادفر با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته در تمام مرزها مراکز درمانی ساخته شده است، گفت: در دولت سیزدهم زیرساخت‌های ثابت درمانی برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی مستقر شده است.
کد خبر: ۶۷۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ - 22July 2024

جعفر میعادفر رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام اربعین در نقاط صفر مرزی ارائه خواهد شد، اظهار داشت: با توحه به ورود اربعین‌ به فصل  گرما تمامی مخاطرات مورد بررسی قرار می‌گیرد و خدمات بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌شود. 

استقرار زیرساخت‌های ثابت درمانی برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی

میعادفر با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته در تمام مرزها مراکز درمانی ساخته شده است، گفت: در دولت سیزدهم زیر ساخت‌های دائمی درمانی در مرزها مستقر شده است. 

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: در ایام اربعین زائرین از دیگر کشورها وارد کشور می‌شوند که از بدو ورود به کشور سطح سلامت و بهداشت آن مورد برسی قرار می‌گیرد. 

وی با اشاره به تب دِنگی در کشور گفت: از زائرینی که بخواهد این بیماری را وارد کشور کند ممانعت خواهیم کرد؛ کیت‌های تست تهیه شده است که در نقطه صفر مرزی از زائرین مشکوک تست گرفته خواهد شد. 

میعادفر به نقش پدافند غیرعامل در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: پدافند غیرعامل در ایام اربعین آمادگی کامل برای مقابله با حوادث غیرمترقبه خواهد داشت. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها