پدر شهیدان واحدی آسمانی شد

پدر شهیدان حسین و حسن واحدی به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۷۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹ - 22July 2024

پدر شهیدان واحدی آسمانی شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «غلامرضا واحدی» (وحیدی) پدر شهیدان والامقام حسن و حسین واحدی فیض‌آبادی در سن ۸۶ سالگی به علت کهولت سن پس از تحمل درد و رنج دوری از فرزندان رشیدش، دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

پیکر مرحوم واحدی با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، آحاد مردم و مسئولان سه‌شنبه دوم مرداد ساعت ۹ از مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا علیه‌السلام، به سمت بارگاه ملکوتی حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه٬السلام تشییع و پس از طواف و اقامه نماز، جهت خاکسپاری در جوار فرزندان شهیدش به قطعه صالحین گلزار شهدای بهشت رضا منتقل خواهد شد.

برادران حسین و حسن واحدی فیض‌آبادی به ترتیب اول فروردین ۱۳۴۵، دوم فروردین ۱۳۵۰ چشم به جهان گشودند و سربرادران حسین و حسن واحدی فیض‌آبادی به ترتیب اول فروردین ۱۳۴۵، دوم فروردین ۱۳۵۰ چشم به جهان گشودند و سرانجام پنجم بهمن ماه ۱۳۶۵، بیست و هشتم مهرماه ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل آمدند و پیکر مطهرشان در گلزار شهدای بهشت رضا مشهد به خاک سپرده شد. سرانجام پنجم بهمن ماه ۱۳۶۵، بیست و هشتم مهر ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل آمدند و پیکر مطهرشان در گلزار شهدای بهشت رضا مشهد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها