فرمانده قرارگاه اربعین شهید آل هاشم خبر داد؛

انسجام مسلمانان در راهپیمایی اربعین عامل ناکامی دشمنان است

امیر سرتیپ «خوش قلب» انسجام مسلمانان در راهپیمایی اربعین را عامل ناکامی دشمنان دانست و گفت: خدمت‌رسانی به زائران اربعین تکمیل‌کننده راه شهدا و جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۶۷۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ - 22July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش و فرمانده قرارگاه اربعین شهید آل هاشم، از برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) توسط این قرارگاه خبر داد.

انسجام مسلمانان در راهپیمایی اربعین عامل ناکامی دشمنان است

امیر سرتیپ خوش‌قلب با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بستر‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: فراتر از سال‌های قبل باید به زائران اربعین خدمت کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ادامه داد: این نیرو با برپایی موکب و خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف آمادی، بهداشت و درمان و... برای بهتر برگزارشدن این برنامه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، از تمامی امکانات خود استفاده می‌کند.

فرمانده قرارگاه اربعین شهید آل هاشم با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران اربعین تکمیل‌کننده راه شهدا و جبهه مقاومت است، افزود: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید با انسجام، همدلی و وحدت و با تمام توان در برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی حماسی، حضوری اثربخش داشته باشند.

امیر خوش‌قلب خاطرنشان کرد: انسجام مسلمانان در راهپیمایی اربعین عامل ناکامی دشمنان است و به برکت حضور زائران سیدالشهدا (ع)، شاهد تقویت قدرت فکری مسلمانان در سراسر جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار