جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از عوامل مؤثر در جهاد تبیین است

سردار «قریشی» اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت را از عوامل مؤثر در جهاد تبیین دانست و گفت: در حد امکان، علاقه‌مندان را از فرصت ارزشمند حضور در این اردوها بهره‌مند خواهیم ساخت.
کد خبر: ۶۷۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵ - 22July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «سید قاسم قریشی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج صبح امروز (دوشنبه) در همایش «تجلی اخلاص» که در مجتمع فرهنگی پنجم آذر برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین با اجرای دو عملیات بزرگ راهیان نور و پیشرفت سعی کرده است که جوانان و عموم مردم را با تلاش‌های رزمندگان در دفاع مقدس و همچنین پیشرفت‌های کشور آشنا کند.

استقبال برای زیارت سرزمین‌های نور بیش از امکانات موجود است

سردار قریشی ادامه داد: به همین منظور با اعزام بیش از شش میلیون و ۵۰۰ هزار نفر روز در قالب راهیان نور و راهیان پیشرفت در سال گذشته توانستیم به عزیزانی که مشتاق زیارت سرزمین نور و همچنین اردو‌های پیشرفت کشور بودند، خدمت‌رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: البته استقبال و علاقه عاشقان سرزمین‌های نور بیش از این میزان است؛ اما به دلیل برخی محدودیت‌ها و مطابق با زیرساخت‌های موجود، اعزام‌ها را محدود کردیم که این باعث شده متأسفانه بخش عظیمی از علاقه‌مندان از حضور در این اردو‌ها محروم شوند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بهترین فرمول و نسخه اصلی برای هدایت جامعه، راهیان نور و راهیان پیشرفت است؛ لذا تا جایی که بتوانیم علاقه‌مندان را از این فرصت ارزشمند بهره‌مند خواهیم ساخت.

سردار قریشی سپس به ایام محرم اشاره و عنوان کرد: این روز‌ها را که مصادف با ایام شهادت امام‌ حسین (ع) و به اسارت رفتن خاندان پیامبر اسلام (ص) است، متأسفانه با ضعیف‌ترین تعبیر حوادث بعد از عاشورا به کار می‌بریم؛ زیرا این حوادث را به رفتن اسرا و کاروان اسرای کربلا محدود می‌کنیم در صورتی که باید آن را به صورت کامل عنوان کنیم؛ بدین شکل که کاروان اسرای کربلا «کاروان جهاد تبیین» است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: حقیقت این است که در این واقعه حتی کوچکترین عضو کاروان اسرا بهترین فرصت را پیدا کردند تا جهاد تبیین را انجام دهند؛ به همین دلیل است که عنوان می‌شود «اگر زینب نبود، کربلا در کربلا می‌ماند».

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار