دادستان عمومی و انقلاب شادگان خبر داد؛

کشف ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی قاچاق در منطقه شادگان

شبیبی گفت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات و مخلان نظم و امنیت عمومی در شادگان، رصدهای اطلاعاتی، پایش مرزی و هماهنگی‌های قضایی انجام شد که منجر به کشف و ضبط محموله بزرگ قاچاق سلاح جنگی غیرمجاز در خور بوخضیر این شهرستان شد.
کد خبر: ۶۷۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ - 22July 2024

کشف ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی قاچاق در منطقه شادگانبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، با رصد اطلاعاتی و ورود دستگاه قضایی، ۱۳۰ اسلحه جنگی غیرمجاز از قاچاقچیان در منطقه «خور بوخضیر» شادگان کشف و ضبط شد.

«سید نادر شبیبی» دادستان عمومی و انقلاب شادگان امروز با اعلام این خبر در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات و مخلان نظم و امنیت عمومی در شادگان، رصدهای اطلاعاتی، پایش مرزی و هماهنگی‌های قضایی انجام شد که منجر به کشف و ضبط محموله بزرگ قاچاق سلاح جنگی غیرمجاز در خور بوخضیر این شهرستان شد.

وی افزود: در عملیاتی که به صورت مشترک توسط پلیس اطلاعات فراجا خوزستان، یگان‌های انتظامی و فرماندهی دریابانی بندرامام خمینی(ره) انجام شد، تعداد ۵۰ قبضه سلاح جنگی کلاش و ۸۹ قبضه سلاح کلت کمری به همراه خشاب‌های مربوطه، جمعاً ۱۳۹ قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.‌

شبیبی گفت: این محموله به طرز ماهرانه‌ای توسط قاچاقچیان در ساحل خور بوخضیر شادگان و در فاصله‌ چند کیلومتری از ساحل دریا زیر شن‌های دریا مخفی شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار