بازدید معاون آموزش ارتش عراق از دانشگاه عالی دفاع ملی

سرلشکر «حامد محمد کمر» در رأس یک هیئت هفت نفره نظامی از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کرد.
کد خبر: ۶۷۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ - 22July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «حامد محمد کمر» معاون آموزش ارتش عراق که در رأس یک هیئت هفت نفره نظامی وارد جمهوری اسلامی ایران شده است، در بازدید از دانشگاه عالی دفاع ملی با سردار سرتیپ «اسماعیل احمدی‌مقدم» رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید معاون آموزش ارتش عراق از دانشگاه عالی دفاع ملی

معاون آموزش ارتش عراق در این دیدار ضمن ابراز علاقه‌مندی ارتش این کشور برای توسعه روابط علمی، آموزشی و پژوهشی با جمهوری اسلامی ایران گفت که امیدواریم ملت و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که در طول بحران عراق و مبارزه با داعش در کنار ملت و نیرو‌های مسلح عراق بودند در امر آموزش نیرو‌های مسلح عراق نیز این کشور را یاری کنند.

سردار احمدی‌مقدم نیز ضمن خوشامدگویی به هیئت عراقی اظهار داشت: دانشگاه عالی دفاع ملی آماده ارائه و مشارکت علمی و پژوهشی در سطح راهبردی با کشور برادر و مسلمان عراق است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: ما آمادگی داریم تا دوره‌های راهبردی دفاع ملی و دکتری تخصصی را به همه کشور‌های همسایه و مسلمان با بهره‌گیری از مجرب‌ترین اساتید خود ارائه کنیم.

سرلشکر حامد محمد کمر و هیئت همراه در ادامه این بازدید، با رئیس دانشکده بین‌الملل داعا نیز ملاقات کرده و از سرفصل دوره‌ها، و کیفیت کلاس‌های برگزارشده مطلع شدند و از امکانات و تجهیزات و نیز اقامتگاه دانشجویان خارجی دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار