نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

گفتمان انقلاب اسلامی تنها راه حیات عزتمند در دنیاست

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: امروز فرزندان مقاومت، گفتمان انقلاب اسلامی را به‌عنوان تنها راه حیات عزتمند در دنیای کفر و سلطه استکبار می‌دانند.
کد خبر: ۶۷۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ - 22July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اولین دوره «طرح جهادگران تبیین» سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور از امروز (دوشنبه) با حضور حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌ فقیه در سپاه، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جمعی از اساتید برجسته حوزه علمیه آغاز شد.

گفتمان انقلاب اسلامی تنها راه حیات عزتمند در دنیای کنونی است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در این مراسم درباره جهادگران تبیین اظهار داشت: در این طرح خاندان اهل‌بیت (ع) را یکی از مصادیق تجلی جهاد تبیین باید دانست و نقش حضرت زینب (س) را در کربلا نمونه بارز این جهاد برشمرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حجم موفقیت‌های جبهه انقلاب را بسیار دانست و افزود: اکنون بسیاری از سنگر‌های مختلف جهان توسط بسیجیان مسلمان در حال فتح است.

وی افزود: امروز ملت‌های دنیا دریافتند که انقلاب اسلامی و نظام ولایی بهترین محور سعادت است و از این رو حول آن جمع شده و می‌شوند، به‌تدریج دولت‌ها هم حول آن جمع می‌شوند؛ گرچه در مجامع بزرگ عمومی و رسانه‌ای بیان نمی‌کنند، اما در مجامع خصوصی و ویژه به‌صراحت بیان می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ حاجی‌صادقی گفتمان انقلاب اسلامی را تنها راه حیات عزتمند در دنیای کنونی دانست و گفت: امروز فرزندان مقاومت نیز، گفتمان انقلاب اسلامی را به‌عنوان تنها راه حیات عزتمند در دنیای کفر و سلطه استکبار دانستند و ازاین‌رو شاهد هستیم که در جبهه‌ها شهید می‌شوند، اما مقاومت و ایستادگی خود را از دست نمی‌دهند و این الحمدلله روبه‌رشد است.

هشدار نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به نیرو‌های انقلابی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ضمن هشدار به نیرو‌های انقلابی گفت: نکند همانند صدر اسلام که مکه و مدینه مرکز طلوع حقیقی اسلام بود، اما رشد آن در مناطق دیگر کره خاکی اتفاق افتاد، ما نیز که صادرکننده گفتمان مقاومت به جهان هستیم، ایستادگی در جبهه مقاومت را از دست بدهیم و رشد این گفتمان توسط نیرو‌های یمنی و جبهه‌های دیگر مقاومت اتفاق افتد.

وی با تأکید بر این واقعیت که هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز درنقطه‌ضعف نبوده است، گفت: تاکنون جبهه مقاومت قدرت به‌کارگیری توانمندی‌های خود را نداشتند، اما اکنون چنین قدرتی را به نمایش گذاشتند و در مقابل، جبهه کفر که قدرت ظاهری زیادی دارند، اما قدرت به‌کارگیری توانمندی خود را ندارند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: مبهم بودن میزان قدرت نیرو‌های مقاومت نیز باعث ترس روزافزون دشمنان شده و قدرت استفاده از توانمندی خود را از دست‌داده‌اند که این را مدیون و مرهون رهبر عزیز و معظم انقلاب اسلامی هستیم.

وی گفت: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای کم‌رنگ کردن تأثیرگذاری و مرجعیت روحانیت در جامعه است؛ اما جدای از برنامه دشمن، بخشی از کم‌رنگ شدن مرجعیت روحانیون به عملکرد برخی روحانیون و اقدامات آن‌ها برمی‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: برخی بچه‌های ما، حتی نیرو‌های دفاع مقدس که به‌عنوان بسیجیان جان‌برکف در دفاع مقدس شرکت کرده بودند، امروز تحلیل‌ها و ذائقه آن‌ها به سمت مسائل دنیایی رفته است که واقعیتی تلخ است که نشان از مرجعیت افراد ناصالح و داعیه‌دار شدن کسانی است که تحصیل‌کرده تفکر مادی‌گرایی غرب است، اما علت‌های آن چیست؟ آیا به حوزه برمی‌گردد یا خیر؟

شیعه لندنی از نتیجه تحقیقات سنگین دشمنان اسلام به‌وجود آمد

وی در بخشی از پاسخ به سؤال فوق به تحقیقات سنگین مؤسسه رند آمریکا در سال ۲۰۰۱ اشاره کرد که در این تحقیقات برای مقابله با بنیادگرایی اسلامی، آمده است: «ما اشتباه کردیم که برای تغییر در ایران، روی دانشگاه‌ها متمرکز شدیم، درحالی‌که بخش عظیمی از کادر این نظام و هدایتگران این نظام در حوزه‌های علمیه تربیت می‌شوند، ازاین‌رو باید به فکر برنامه‌ریزی در حوزه علمیه هم باشیم.»

نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: ازاین‌رو از سال ۲۰۰۱ تاکنون ما آرام‌آرام شاهد جریان‌های فعالی شدیم که بعضی به «شیعه لندنی» معروف شدند.

حجت‌الاسلام‌ حاجی‌صادقی خطاب به اساتید حاضر در طرح جهادگران تبیین یادآور شد: نهاد مقدس روحانیت که هیچ نهادی سنگرنشین‌تر از روحانیت در دفاع از اسلام نیست، اگر قداست آن آسیب‌دیده است، شما برای درمان آن مثل فرهنگ حسینی «انی احامی ابدا عن دینی» پیشنهاد بدهید.

اولین دوره «طرح جهادگران تبیین» سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به مدت چهار روز در مرکز فرهنگی امامت شهر مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار