مسئول ستاد نمازجمعه ساری:

یادواره شهدای ستاد نمازجمعه ساری برگزار می‌شود

سردار «رستمیان» از برگزاری یادواره شهدای ستاد نمازجمعه ساری خبر داد و گفت: این ستاد ۱۲ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است.
کد خبر: ۶۷۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹ - 22July 2024

برپایی نمازجمعه در ۴۷ نقطه مازندران/ یادواره شهدای ستاد نمازجمعه ساری برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حمیدرضا رستمیان» مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان ساری امروز در نشست با خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد سه هزار شهید ستاد‌های نمازجمعه کشور، ۸۸ شهید نمازجمعه استان و ۱۲ شهید ستاد نمازجمعه شهرستان ساری و تسلیت ایام اسارت آل الله (ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی در راستای فرهنگ و انقلاب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام حرکت کرد و مولفه‌هایی مثل عاشورا، کربلا، حضرت زینب (س)، حضرت عباس (ع) و... رقم خورد.

وی به رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و تقدیم ۲۳۰ هزار شهید اشاره کرد و افزود: این ملت با تأسی از فرهنگ عاشورا در مقابل قریب به ۸۰ کشور دنیا ایستادگی و مقاومت کرد و نشان داد مادامی که این فرهنگ را داریم انقلاب ماندنی است.

سردار رستمیان با بیان اینکه نعمت نمازجمعه و موضوع نمازجمعه یکی از برکات معنوی و اعتقادی این کشور است سالروز تشکیل و برپایی اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی در پنجم مرداد ۱۳۵۸ را گرامی داشت.

این مسئول با بیان اینکه ستاد نمازجمعه به عنوان میعادگاه و قرارگاه فرهنگی بصیرتی نامگذاری شده است ادامه داد: نماز جمعه در قریب به ۹۰۰ نقطه کشور و ۴۷ نقطه مازندران برگزار می‌شود.

مسئول ستاد نمازجمعه ساری با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در مصلی ساری جمله جشن‌ها و مراسم‌ها برگزار می‌شود، گفت: قرارگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه نیازمند هماهنگی و برنامه‌ریزی خاص خود را دارد.

وی ب لزوم تشکیل جبهه فرهنگی برای دفاع از انقلاب اسلامی بیان کرد: در پنج نقطه شهرستان ساری نماز جمعه برگزار می‌شود و به دنبال زمین برای احداث مصلای ساری هستیم.

سردار رستمیان با اشاره به برپایی میز خدمت مدیران در نمازجمعه استان اذعان داشت: ما به عنوان ستاد پیگیری کننده مطالبات مردم هستیم.

این مسئول، برگزاری یادواره ۱۲ شهید ستاد نماز جمعه ساری، دیدار با خانواده شهدای ستاد نماز جمعه، برپایی نمایشگاه، اردوی فرهنگی بصیرتی خانواده‌های بچه‌های ستاد با حضور ۲۵۰ نفر از فعالان سالانه این ستاد ا از جمله برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه سالانه شاهد حضور ۵۰۰ هزار نمازگزار در مصلی ساری هستیم گفت: به دنبال کیفی بخشی برنامه‌های نماز جمعه هستیم و در این راستا برگزاری دعای ندبه و محفل انسی با قرآن را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها