۱۵ مرداد ماه سال جاری؛

یادواره شهدای ارتش در گلزار مطهر شهدای قزوین برگزار می‌شود

یادواره شهدای ارتش با محوریت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری، ۱۵ مرداد ماه سال جاری در صحن گلزار مطهر شهدای قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴ - 22July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ارتش با محوریت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری با حضور امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین و «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سالن جلسات بنیاد استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، مسئولان در خصوص نحوه برگزاری یادواره شهدای ارتش هماهنگی‌های لازم را انجام دادند تا با کیفیت مطلوبی برپا شود.

این یادواره به پاس تجلیل از رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدای ارتش، ۱۵ مرداد ماه سال جاری، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن گلزار مطهر شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

در حاشیه برگزاری یادواره یاد شده، برنامه‌های مختلفی از جمله دیدار با خانواده‌های شهدای ارتش با هدف تجلیل و تکریم از این قشر معظم جامعه برگزار می‌شود.

همچنین مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی بر مزار سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و دیگر شهدا حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و شناساندن سیره شهیدان بابایی و لشگری و شهدای ارتش به آحاد جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم است.

گفتنی است استان قزوین، ۹۷۲ ارتش شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این آمار ۵۶ شهید در آبیک، ۳۵ شهید در الوند، ۹۵ شهید در بوئین‌زهرا، ۲۳۵ شهید در تاکستان، ۵۰۴ شهید در قزوین و ۴۷ شهید در محمدیه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار