معاون مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس:

کتاب «آن شش ماه» نشان‌دهنده نوع نقش آفرینی مردم در دفاع مقدس است

«اکبرپور» با بیان اینکه اگر اصول دفاع مقدس استخراج شود ما موفق هستیم، گفت: کتاب «آن شش ماه» نشان‌دهنده نوع حضور و نقش آفرینی مردم در دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۸۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷ - 22July 2024

کتاب «آن شش ماه» نشان‌دهنده نوع نقش آفرینی مردم در دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمدجواد اکبرپور» معاون مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس امروز (دوشنبه) در آیین رونمایی از کتاب «آن شش ماه» اظهار داشت: امام خمینی (ره) براین موضوع تاکید داشتن که با سعه صبر باید اصول و فرمول خاص این دفاع مقدس همه‌جانبه را استخراج کنیم و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند باید بنابر سخنان امام خمینی (ره) آثار جنگ را استخراج کنیم.

وی با بیان اینکه فقط با ذکر تاریخ عملیات ها نمی‌توان حقیقت میدان را گفت، افزود: ممکن است در بررسی عملیات‌های دفاع مقدس فقط رشادت و حماسه خاصی که صورت گرفته را ببینیم، اما حقیقت این میدان چه است د با چه تفکری و اصول و عقایدی رزمندگان بسیج شده‌اند مهم است و این ناظر بر پیام حضرت امام است که باید اصول و فرمول دفاع همه جانبه را استخراج کنیم.

معاون مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس تصریح کرد: اگر این اصول استخراج شود ما موفق هستیم که این کتاب نشان‌دهنده نوع حضور و نقش آفرینی مردم در دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار