رئیس ستاد اربعین لاهیجان:

ستاد‌های شهرستانی نقش تسهیل‌گری در اربعین ایفا می‌کنند

«بخشی‌نژاد» با بیان اینکه ستاد‌های شهرستانی نقش تسهیل‌گری در اربعین ایفا می‌کنند، به استقرار موکب شهدای این شهرستان در عمود ۱۶ مسیر نجف به کربلا اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم و خیرین در ستاد اربعین بسیار چشمگیر و سازنده است.
کد خبر: ۶۸۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۰ - 23July 2024

ستاد‌های شهرستانی نقش تسهیل‌گری در اربعین ایفا می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «روح‌الله بخشی‌نژاد» فرماندار و رئیس ستاد اربعین لاهیجان شامگاه دوشنبه در گفتگو با برنامه تلویزیونی «قدم قدم تا اربعین» اظهار داشت: عملکرد مطلوب و مثبت ستاد اربعین در سال گذشته را مدیون فعالیت‌های رسانه‌ای و اقدامات موثر رسانه ملی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد‌های شهرستانی نقش تسهیل‌گری در اربعین را ایفا می‌کنند گفت: مشارکت مردم و خیرین در ستاد اربعین بسیار چشمگیر و سازنده است.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه انسجام و تعامل بین دستگاهی خوبی در لاهیجان برقرار است، افزود: ستاد شهرستانی اربعین در لاهیجان با محوریت امام‌جمعه این شهرستان و با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها و همچنین مردم مؤمن و متدین این شهرستان با قدرت و قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس ستاد اربعین لاهیجان با اشاره به فعالیت تنها موکب این شهرستان تحت عنوان موکب «شهدای لاهیجان» تصریح کرد: این موکب جهت پذیرایی و خدمات‌رسانی زوار اربعین در عمود ۱۶ در مسیر نجف به کربلا  مستقر می‌شود.

بخشی‌نژاد با گرامیداشت یاد و خاطر شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی بیان کرد: شهید رئیسی خودشان اربعینی بودند و سال گذشته اقدامات مؤثری برای تسهیل‌بخشی پیاده‌روی بزرگ اربعین انجام دادند که یادش را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار