تولیت آستان قدس رضوی:

پذیرش سرپرستی کودکان بی‌سرپرست ساخت جامعه‌ای سالم را رقم می‌زند

حجت‌الاسلام‌ مروی گفت: پذیرش سرپرستی کودکان بی‌سرپرست، خدمتی تأثیرگذار برای فردای کشور و ساخت جامعه‌ای سالم است و در این میان عهده‌دار شدن سرپرستی این کودکان که برخی از آنان نیاز به پیگیری‌های درمانی دارند، از اجر و پاداش الهی مضاعفی برخوردار است.
کد خبر: ۶۸۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱ - 23July 2024

پذیرش سرپرستی کودکان بی‌سرپرست ساخت جامعه‌ای سالم را رقم می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در منزل دو خانواده خیرخواه مشهدی که علی‎رغم برخورداری از دو فرزند، سه کودک با شرایط خاص را به سرپرستی پذیرفته بودند، حضور یافت و از ایثار، ازخودگذشتگی و مجاهدت گمنام آنها قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام مروی در جمع این دو خانواده اظهار داشت: پذیرش سرپرستی کودکان بی‌سرپرست، خدمتی تأثیرگذار برای فردای کشور و ساخت جامعه‌ای سالم است و در این میان عهده‌دار شدن سرپرستی این کودکان که برخی از آنان نیاز به پیگیری‌های درمانی دارند، از اجر و پاداش الهی مضاعفی برخوردار است.

وی افزود: سرپرستی کودکانی که از نعمت، مهر و محبت پدر و مادر و کانون گرم خانواده برخوردار نیستند و در ضمن بیماری سختی دارند، آن قدر بزرگ و با عظمت است که زبان از توصیف و تقدیر آن قاصر است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: سرپرستی این کودکان از الطاف و توفیقات الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، پاداش صبر و شکیبایی و کار زیبا و بزرگ شما عزیزان نزد حضرت حق، محفوظ است.

این دو خانواده علی‌رغم برخورداری از فرزند و شرایط معیشتی متوسط و مستاجر بودن، سه کودک بی‌سرپرست نیازمند به مراقبت‌های ویژه را به‌فرزندی پذیرفته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها