مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

تربیت مدیران مهمترین عرصه در تربیت برای مواجهه با مسائل فرهنگی است

حجت الاسلام «جعفرزاده» گفت: تربیت مدیران مهمترین عرصه در تربیت برای مواجهه با مسائل فرهنگی است چرا که مدیران توانمند در عرصه فرهنگی می‌توانند در عرصه تربیت موفق عمل کنند.
کد خبر: ۶۸۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷ - 23July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل روز گذشته (دوشنبه) در مراسم اختتامیه دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در سالن همایش پارک بانوان اردبیل اظهار داشت: سیره حضرت زینب (س) الگوی تمام عیار برای کنشگری بانوان در عرصه فرهنگی در تمام ادوار است.

وی خاطرنشان کرد: در افق تمدنی انقلاب اسلامی اولین نکته در کنشگری زن، توجه به اهمیت مسئله بانوان و مباحث فرهنگی در این حوزه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تربیت اندیشه را مهمترین بحث در تربیت فرزندان دانست و افزود: حضرت زینب (س) تربیت یافته مادری همچون حضرت زهرا (س)، در دفاع از آرمان ولایت حاضر شد و الگوی شاخصی در تربیت به شمار می‌رود.

حجت الاسلام جعفرزاده بر ضرورت تربیت مدیران فرهنگی در جامعه تاکید کرد و گفت: تربیت مدیران مهمترین عرصه در تربیت برای مواجهه با مسائل فرهنگی است چرا که مدیران توانمند در عرصه فرهنگی می‌توانند در عرصه تربیت موفق عمل کنند.

وی تبلیغ براساس محتوای مستند بر تعالیم دینی را اولویت اصلی برای بانوان فرهیخته و مبلغان برشمرد و تصریح کرد: استناد به سنت‌های پیامبر (ص) و ارائه مطالب پرمحتوا براساس آموزه‌های اصیل، قوی و به روز تعالیم دینی باید در تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل شجاعت و عمل به هنگام را از شاخصه‌های مهم در عرصه فرهنگی اعلام و بیان کرد: حضرت زینب (س) با شجاعت و اقتدار در مقابل تمام مصائب ایستاد و با ایراد خطبه به تبیین قیام عاشورا پرداخت.

حجت الاسلام جعفرزاده گفت: در عرصه فرهنگی باید توجه به آرمان‌ها و افق پیشرو در مسئله مهدویت را در اولویت برنامه‌ها قرار داد.

در ادامه با اهدای لوح سپاس و هدایایی از بانوان تأثیرگذار در عرصه فرهنگی و تبلیغی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار