رئیس پلیس آگاهی فاتب خبر داد؛

کشف ۶۱۷ دستگاه گوشی و دستگیری ۱۱۲ سارق و مالخر

سردار گودرزی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در چند روز گذشته تعداد ۱۱۲ سارق و مالخر دستگیر شدند که از این تعداد ۲۵ نفر مالخر حرفه‌ای بودند.  
کد خبر: ۶۸۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ - 23July 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی فاتب صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه طرح دستگیری سارقین و مالخران و نمایشگاه کشفیات پلیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در چند روز گذشته تعداد ۱۱۲ سارق و مالخر دستگیر شدند که از این تعداد ۲۵ نفر مالخر حرفه‌ای بودند.  

کشف ۶۱۷ دستگاه گوشی قبل از انتقال به خارج از کشور/ دستگیری ۱۱۲ سارق و مالخر طی روز‌های گذشته

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه هدف از این طرح کشف اموال مسرقه و دستگیری مالخران حرفه‌ای بوده است، گفت: در این طرح ۶۱۷ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده است و مالخران قبل از اینکه گوشی‌ها را از کشور خارج کنند دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فاتب با بیان اینکه با تعامل خوب با دستگاه قضا برخورد قاطع‌ای با سارقین حرفه‌ای صورت خواهد گرفت، افزود: ۱۹ دستکاه خودرو ۳۶ موتور سیکلت در این طرح کشف شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سارقین دستگیر شده کسی پابند الکترونیکی داشته است، اظهار داشت: در این طرح چنین موردی نداشتیم، اما از ابتدا تا کنون ۱۲ نفر از افرادی که پایند الکترونیک داشتند و دوباره سرقت کردند، دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار