مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس خبرداد؛

تخصیص اعتبار لازم به المان شهدای گمنام شهرستان سپیدان

سرتیپ دوم پاسدار« سعید کوشکی جهرمی» از تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل و ساماندهی المان شهدای گمنام شهر اردکان خبر داد و گفت: المان شهدای گمنام شهر اردکان شهرستان سپیدان تنها المان ییلاقی استان فارس است که می تواند بعنوان هویت و مشخصه این شهر معرفی شود.
کد خبر: ۶۸۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ - 23July 2024

تخصیص اعتبار لازم به المان شهدای گمنام شهرستان سپیدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سپیدان  به ریاست سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و با حضور فرماندار شهرستان سپیدان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، جانشین فرمانده سپاه ناحیه سپیدان ، بخشدار مرکزی و سایر اعضاء در محل فرمانداری سپیدان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در این جلسه با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان کار برای شهدا را تضمینی برای دنیا و آخرت مسئولان دانست و اظهار داشت: هرچه امروز در راه شهدا خدمت کنیم امنیت این دنیا و آخرت خود را تضمین کرده‌ایم چرا که شهیدان وعده محقق شده خداوند هستند.

سردار کوشکی شهدا ،امامین انقلاب و مردم را علت اصلی بقای انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: خانواده معظم شهدا ایثارگران و جانبازان نیز پیوست این قبیله پاکان هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در ادامه بر اجرای مصوبات جلسه گذشته و همچنین تدوین هرچه سریعتر کتاب نقش شهرستان در هشت سال دفاع مقدس تاکید و تصریح کرد :باید یادمان شهدای گمنام را به عنوان یک مرکز فرهنگی بسیار مهم مورد توجه قرار دهیم و همت عالی خود را برای تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام شهر اردکان به کار بگیریم.

« علیرضا سامری» فرماندار شهرستان سپیدان در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با تقدیر از همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدای والامقام شهرستان ،اظهار داشت:به حمدالله با همکاری و تعامل مجموعه سپاه ناحیه سپیدان با سایر دستگاههای مربوطه برنامه اجلاسیه شهرستان به نحو احسنت و مطلوب و با حضور تعداد زیادی از مردم شریف و شهید پرور شهرستان برگزار شد که بنده به نوبه خود از همه عزیزان در مجموعه سپاه شهرستان و تمامی دستگاههای مربوطه تقدیر و تشکر می کنیم.

سامری در ادامه با اشاره به روند پیگیری تهیه و تدوین کتاب نقش مردم شهرستان سپیدان در هشت سال دفاع مقدس ،تصریح کرد:تهیه و تدوین کتاب با همکاری تمامی عوامل  و اعضا ستاد با جدیت در حال پیگیری است و جلسات مربوطه نیز به صورت مستمر در حال برگزاری است.

گفتنی است، ارائه گزارش از نحوه برگزاری اجلاسیه شهدای والامقام شهرستان توسط محمد زارع جانشین فرمانده سپاه ناحیه سپیدان و همچنین گزارش از روند تهیه کتاب نقش شهرستان سپیدان در هشت دفاع مقدس توسط آقای احمدی دبیر تهیه این کتاب از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار